“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery
Dus of je bent hopeloos verouderd,
Of je hebt het verkeerd geschreven...
Het is nu de bedoeling dat de 2,5" harde schijf (deze is wel 40GB) uit me usbcase in me geode systeem komt om van te booten. En 1Gb is genoeg voor XP en alle updates tot SP1
Edit @littlejohannes:
testdraaien lukt wel maar heb de schijf graag gefixed zitten met schroefjes enzo. dat is niet zoon succes met een 2,5" hdd.
[ Voor 17% gewijzigd door TeXiCiTy op 23-12-2005 20:59 ]
“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Sorrie voor het ongemak
Lego is iets minder lijkt me
Eureka, ik wordt wakker en bedenk me dat ik de behuizing van die kapotte hard schijf mooi kan gebruiken om mijn laptopschijf in te zetten. Maar het gaat nu wel meer naar casemodding dan opslagmedia & I/O controllers.
De oplossing: Pak een van die oude diskettestations die je vast nog wel een stuk of drie hebt liggen, sloop alles eruit, boor vier gaatjes erin en schroef je laptophdd erop. 5 minuutjes werk en dan hoef je geen heel topic te openen
[ Voor 64% gewijzigd door TeXiCiTy op 29-12-2005 13:26 ]