De TechHEADs van AMD en wellicht die van Via.
Eindgebruiker helaas nog geduld hebben ;((
Ik dus ook.
Eerlijk gezegd heb ik meer trek in een dual duron/t-bird dan in een dual P3.
Eindgebruiker helaas nog geduld hebben ;((
Ik dus ook.
Eerlijk gezegd heb ik meer trek in een dual duron/t-bird dan in een dual P3.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
psies! daar ga ik ook voor als het uit is....
dual palomino 1300@1600
kwijl kwijl!
dual palomino 1300@1600
kwijl kwijl!
ja hoe zit het daar mee!?!?
half 2000 werden er dual duron/thunderbird mobo's beloofd voor begin februari 2001. Ik heb nog helemaal niks gehoord of gezien van dual prefabricage of beta bordjes. Wel hoor je heeeeeel af en toe iets over ontwikkeling dat er iets komt, maar WANNEER DAN!?
half 2000 werden er dual duron/thunderbird mobo's beloofd voor begin februari 2001. Ik heb nog helemaal niks gehoord of gezien van dual prefabricage of beta bordjes. Wel hoor je heeeeeel af en toe iets over ontwikkeling dat er iets komt, maar WANNEER DAN!?
Verwijderd
Ik heb net emails gestuurd naar Aopen, Asus en Abit wanneer deze dual board er zullen komen... ik hoop snel van hen te horen..
Zeg Roeland...dat jij Abit etc. mailt moet je helemaal zelf weten maar wil je dat voortaan niet meer ondertekenen "namens Tweakers.net"
We hebben nogal slechte ervaringen met mensen die zich uitgeven voor T.net medewerker bij bedrijven, bovendien weten die bedrijven dan ook niet meer met wie ze te maken hebben
We hebben nogal slechte ervaringen met mensen die zich uitgeven voor T.net medewerker bij bedrijven, bovendien weten die bedrijven dan ook niet meer met wie ze te maken hebben
I am the universal root....
I will outnumber you with my 8 way AMD pallimo 1700@1900
Dan vraag je je af wat beter is, dat, of vrouwen op hun best....
I will outnumber you with my 8 way AMD pallimo 1700@1900
Pagina: 1