Toon posts:

Automatisch directory doorlinken naar pagina?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen!

Ik wil graag doorlinken van www.mijndomein.nl/naam naar iets van www.mijndomein.nl/index.php?pag=naam

Dit moet werken voor niet-bestaande directories.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi fubz, en welkom op GoT. :)

Helaas verwachten we hier in Programming & Webscripting en op GoT in het algemeen iets meer inzet van gebruikers dan je nu laat zien. Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je gezocht en gevonden? Wat werkte er niet aan? Neem P&W FAQ - De "quickstart" even door, en natuurlijk de algemene P&W-FAQ, dan krijg je wel een idee van wat de bedoeling is.

Sowieso staat je vraag letterlijk behandeld in onze FAQ: P&W FAQ - PHP: Ik wil index.php?piet=1&sjaak=3 vervangen door index/1/3. Hoe doe ik dat? ;)

Daarnaast zou je *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even kunnen doorlezen, aangezien aan je topictitel ook nog wat schort. :)

Dit topic zet ik nu op slot; je zou er met de bovenstaande FAQ-link wel uit moeten komen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoi fubs en welkom op GoT ,:)

Leuk dat je dat wilt, maar het is hier geen helpdesk waar je ff snel een stukje code kan vinden ;)

Hier in P&W draait het om het zelf ontwikkelen van zaken. We gaan er dan ook vanuit dat je zelf actief aan de slag bent gegaan voor het oplossen van je vraag.

Als je P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic had doorgelezen (en dan met name P&W FAQ - De "quickstart") dan had je gezien dat we stiekum redelijk wat informatie van je willen hebben.

In het kort: wat heb je nu zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? kreeg je foutmeldingen? Zo ja, welke?

* Creepy mept -NMe-

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.