Netjuke en PHP5

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-04 16:11
Ik had tot op heden altijd Netjuke (een online streaming jukebox) draaien op m'n Linux server met PHP4.

Nu ben ik echter ge-upgraded van OS en hier wordt php5 gebruikt.
Wanneer ik nu nog netjuke wil gebruiken, krijg ik gewoon een lege pagina te zien.

Vreemd genoeg is hier iets over te vinden op Google maar is de link (voor mij althans) niet bereikbaar.

Het gaat om volgende link:
http://www.netjuke.org/mo...tid=&topic=4&allstories=1

In Google zie ik als beschrijving:
Netjuke :: Web-based Streaming Media Jukebox
Lately many people have been trying to Get Netjuke 1.x working with PHP5. ...
If a blank page shows up, view the Source code of the page in your Web browser ...
Verder vind ik dus niks over dit probleem. Iemand die kan helpen? Mischien moet er gewoon iets aangepast zijn in ofwel die php files ofwel aan php configuratie.

Wat die broncode dus betreft zoals google suggereerd, is die in mijn geval gewoon helemaal leeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Tom_G op 23-12-2005 17:53 ]

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 22:33
De link is dood.

Maar de 'oplossing' die je quote is danig wazig dat ik vrees dat er nog geen fatsoenlijke oplossing voor is.

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We geven in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen. Probeer hier eens te kijken of je support kan krijgen bij de maker van het script. Zo niet, dan kun je alsnog een topic openen op GoT, maar dan wel in Software Algemeen, waar vragen met betrekking tot het werkend krijgen van software horen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.