Toon posts:

[Punkbuster] Restriction: Inadequate OS privileges *

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. Ik denk dat de meeste gamers punkbuster wel kennen.
Daar heb ik een probleem mee, Ik zal het evenr vertellen:

Met battlefield 2 multiplayer wil ik een server joinen maar.. Ik ben klaar met laden van de map en word gekickt en krijg deze error:

Afbeeldingslocatie: http://img493.imageshack.us/img493/6877/fuckpb5by.png

Indequate privileges. dat betekent onvoldoende rechten. Ik kijk bij configuratiescherm>acounts en onde de account naam staat; Beheerder van deze computer. Dus ik heb wel alle rechten.
Weet iemand wat de reden is of hoe ik voldoende rechten kan krijgen of een oplossing?

Verder heb ik BF2 wel origineel, ik updat Punkbuster ook. En ik heb de nieuwste patch ook.

Alvast bedankt,

No Mercy

Verwijderd

Topicstarter
IEMAND????

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

punkbuster priviliges en systeem priviliges zijn 2 verschillende dingen hoor ;)
ik denk dat die server gewoon members only is ofzo?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:38

Arno

PF5A

Het is niet netjes om je topic omhoog te schoppen binnen 24 hr, er komt vanzelf wel iemand met een reply ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

www.evenbalance.com ik weet zeker dat het wel ergens in een faq staat!

Komt er veelal op neer dat je admin rechten (account) nodig hebt in XP, succes met het uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:20:
punkbuster priviliges en systeem priviliges zijn 2 verschillende dingen hoor ;)
ik denk dat die server gewoon members only is ofzo?
Hmm. misschien is dat zo. Maar dit gebeurt bij IEDERE PB server. als ik een server join zonder PB dan kan ik wel spelen en word ik niet gekickt

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Mijn maat had dit dus ook en werd precies na circe 5 minuten pas gekickt.
Hij heeft toen een support ticket naar evenbalance gestuurd en die antwoorden dat hij programmas zoals alcohol 120% moest deinstalleren etc,echter al deze handelingen loste het probleem niet op,ook pb handmatig updaten/opnieuw installeren haalde niks uit.
Ik heb hem toen het advies gegeven om windows opnieuw te installeren ivm dat ik die problemen ook al eens met americas army heb gehad.
Nu heeft hij dus een schone verse xp install en het probleem is weg.
Ik weet alleen helaas niet hoe het op te lossen zonder xp opnieuw te hoeven installen,ben dan ook benieuwd naar de reacties/oplossingen _/-\o_

Verwijderd

Er staan idd oplossingen in de faq op deze pagina http://www.evenbalance.com/index.php?page=faq-bf2.php.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Alcohol/Daemontools deinstalleren laat nogsteeds wat files staan die gedetecteerd worden... misschien dat het daar aan ligt.
je zou SD4 Hider kunnen proberen om Alcohol/Daemontools onzichtbaar te maken voor detecties...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Zoals al gezegd: binnen 24 uur je topic in de lijst omhoog schoppen om om aandacht te vragen, is niet netjes. Laat staan binnen een uur. Heb even wat meer geduld, je bent niet de enige die een vraag stelt en niet bepaald iedereen is tijdens etenstijd online... Wacht een volgende keer dus ajb. 24 uur voor dit te doen.
Daarnaast is de topictitel nogal beperkt. "Punkbuster" zegt niets over je vraag, vul deze dus een volgende keer even aan zodat er meer wordt beschreven. Ik verander het nu even.

Daarnaast: [google=Punkbuster Restriction: Inadequate OS privileges] geeft al heel veel informatie. Wat kon je daarmee?

Zo wordt bijvoorbeeld de tip genoemd te kijken naar spyware (VX2).
(Maar dat zei wealthy_beggar inderdaad ook al).

Dus: kijk een volgende keer nog even wat langer rond op Google etc, als ik het binnen 2 minuten vind , kan jij het ook wel zeker binnen dat uur vinden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 23-12-2005 19:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Komt door spyware dat je debug rechten afneemt. Pas had ik dit ook, en daar is toen een tooltje voor gepost, maar helaas weet ik de URL niet meer.

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
eXistenZ_NL schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:42:
Komt door spyware dat je debug rechten afneemt. Pas had ik dit ook, en daar is toen een tooltje voor gepost, maar helaas weet ik de URL niet meer.
Ok ik moet dus al men antivirus an antispyware uitzetten? Trouwens ik heb iets bij google gevonden maar i kmoet iets browsen weet iemand waar PB zit?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 23:50 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nee, integendeel. Je moet juist zorgen dat de spyware troep die op je PC er af gaat. Zie dus de link. En zorgen dat je voortaan geen malware meer op je PC krijgt ;)

Ik heb geen idee wat die laatste zin betekent.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:55:
Nee, untegendeel. Je moet juist zorgen dat de spyware troep die op je PC er af gaat. Zie dus de link. En zorgen dat je voortaan geen malware meer op je PC krijgt ;)

Ik heb geen idee wat die laatste zin betekent.
Ok ik ben een gamer maar ik heb niet zon verstand van computers.

Dus wat is malware?

Ik heb op google iets gevonden dan kan je zeg maar PB van de blokering afhalen, maar waar kan ik PB browsen

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

malware is een vorm van spyware. je kan alles makkelijk wegkrijgen dmv Hitman Pro.
draai dat eens, reboot je PC, en probeer dan nog eens te spelen met PB aan.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

McKaamos schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:12:
malware is een vorm van spyware. je kan alles makkelijk wegkrijgen dmv Hitman Pro.
draai dat eens, reboot je PC, en probeer dan nog eens te spelen met PB aan.
offtopic:
Malware is de verzamelnaam voor o.a adware/trojans/virussen/etc. dus niet alleen spyware ;)

Signature

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb Hitman Pro gedraaid en VEEL spyware verwijderd, ik heb antivirus software gedraaid ( maar wel een gratis scanner, dus stelt misschien niet al te veel voor ), ik ben ingelogd met Admin power, ik heb de nieuwste PB geinstalleerd, ik heb met een tooltje gezocht naar programma's die op de achtergrond draaien waar PB niet blij mee is, EN ik heb " EndItAll" gedraaid voor het gamen. Die killt alles wat niet absoluut noodzakelijk is om het systeem te draaien.

En nog steeds vind (&#()@&*! !!! Punkbuster nog dat ik niet genoeg privilege heb om te mogen fokking spelen.

Ben er behoorlijk gefrustreerd door geraakt. Koop je eens een spel kan je nog niet spelen.

Wie heeft dit probleem nog meer ? Ik ben al uren aan het zoeken geweest op het net maar ik heb het nog niet kunnen fixen.
Pagina: 1