Toon posts:

[XP] rare kleuren in windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej, ik heb er even een screenshot van gemaakt zodat jullie gelijk weten wat ik bedoel
http://wyger.nl/usr/temp/kleur.JPG

ik heb dus zoals je hierboven ziet vaak rare kleuren in mijn windows, begint al met het logo van windows XP,

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. ? |:(

ziet er best gay uit dat rose :)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Deze dingen heten artifacts, en betekenen 9 van de 10 x dat je videokaart aan vervanging toe is, zoek maar eens op deze term op GoT en je zult veel vinden :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
dan hat ik dus tog niet de snelheiden hoger moeten zetten in powerstrip denk ik |:(

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Waarom vertel je er dan niet meteen bij dat je videokaart overgeklokt is (geweest)?
Zet hem terug op standaard kloksnelheden, deïnstalleer de driver, installeer de nieuwste, etc.
Heb je het probleem dan nog?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
heb powerstrip er al lang afgegooid, en de normale snelheden, maar ik heb het probleem nog steeds.:(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 16:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:36:
vaak rare kleuren in mijn windows, begint al met het logo van windows XP,
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad bij een klant. Die had hetzelfde probleem. De oorzaak van dat probleem was, dat de koeler van de videokaart te zwaar draaide, waardoor de videokaart te warm wordt. Als de videokaart te warm wordt, gaat deze hier en daar gekke strepen vertonen op het beeldscherm. Het kan dus slijtage zijn van je fan.

Het begint inderdaad al vanaf het logo van XP, omdat daar pas de kleuren van je OS tevoorschijnkomen.

Ik raad je aan om de fan te vervangen. Dit was ook de oplossing van mijn probleem. Als de hele videokaart kapot is, zou het er nog minder hebben uitgezien. :*)
Pagina: 1