Ik heb al 'n aantal meningen gehoord en ik ben met de meesten best verbaasd over dat hier opeens een hitparade staat van een project, namelijk µfluids dat blijkbaar voor 2 mensen bekend, waar ik nog maar één keer iets over heb gelezen en dan nog eens in een draadje dat over 'n ander project gaat. (voor de mensen die niet weten waar ik 't nu over heb: World Communty Grid - FightAids@Home
Ik weet dat er nieuwe regelingen zijn voor het starten van het posten van projecten hier in /5, namelijk de volgende:
Ik wist niet zo goed of ik dit in een nieuw draadje moest posten of hier in de hitparade. Heb het hier maar gedaan, als 'n mod het nodig vind mag het in een nieuw draadje komen.
Ik weet dat er nieuwe regelingen zijn voor het starten van het posten van projecten hier in /5, namelijk de volgende:
Mijn vraag is eigenlijk of hier niet een aantal punten bij kunnen komen. Dus dat het niet alleen gemeld word aan de DPC crew, maar ook wat informatie over op GoT/5 gepost moet worden zodat de rest van DPC niet heel raar staat te kijken als er eens wat stats gepost gaan worden. Misschien komt 't omdat we nog moeten wennen aan 't idee dat er opeens stats gepost kunnen worden als het project waar het over gaat maar aan bovenstaande punten voldoen, maar dan nog: vind 't eigenlijk een beetje rare gang van zaken.Pim. schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:13:
Iedereen bepaalt natuurlijk zelf aan welk project hij zijn idle time wil doneren. Er zijn wel een aantal wensen samengesteld waar een project naar onze mening aan moet voldoen. Dit om te zorgen dat als een project gekozen wordt we er ook maximaal plezier van hebben. Vervelende dingen als client crashes of demotivatie (door een gebrek aan stats) kunnen er voor zorgen dat een hoop mensen weer bij een nieuw project weglopen en het project al snel weer afgevoerd moet worden ten gunste van een ander project. Wil je een project op GoT neem dan even contact op met de DPC crewWil je bij een project DPC registreren, gebruik dan projects@dutchpowercows.org als e-mail adres. Mocht je stoppen met een project, je e-mail adres veranderen, etc. dan blijft het team bij dit project gewoon een onderdeel van DPC.
- Er moeten stats beschikbaar zijn of zeer snel komen.
- Het moet een non-profit project zijn.
- Er moet een duidelijk omschreven doel en een duidelijke methode om dit te bewerkstelligen zijn.
- De clients moeten stabiel zijn of er moet zichtbaar aan gewerkt worden
- De cheatgevoeligheid moet (zeer) laag zijn
- Er moet een goede (stabiele) organisatie zijn.
Ik wist niet zo goed of ik dit in een nieuw draadje moest posten of hier in de hitparade. Heb het hier maar gedaan, als 'n mod het nodig vind mag het in een nieuw draadje komen.