DVD's samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 18:15
Ik heb een opname van tv op 2 verschillende DVD's staan (programma in 2 delen, dat elk op een verschillende schijf is opgenomen).

Nu wil ik deze 2 films (heb de VOB / IFO bestanden al op mijn harde schijf gezet dmv DVD Decrypter) op 1 schijf zetten met een keuzemenuu'tje (deel 1 en deel 2)

Ik heb al geprobeert met Nero Vision, maar die wilt de VOB bestanden opnieuw encoderen met weer kwaliteitsverlies als gevolg (het zijn al opnames van tv, dus de kwaliteit is al niet super...).
Hoe kan ik mijn 2 delen op schijf zetten met keuzemenuu'tje, maar toch de huidige kwaliteit behouden?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

Met DVDShrink kan je meerdere sources selecteren om er zelf een nieuwe compilatie van te maken.

die plakt dan de beide onderdelen achter elkaar.

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17
DVD-Remake doet het ook dacht ik. Wel de Pro-versie gebruiken dan.

• I386DX
Ik heb ondertussen ook het programma TMPGEnc Dvd Author gevonden (programma dat ik zoek zou gratis moeten zijn of volledig functionele xx-dagen versie). Probleem is dat het mijn 2 aparte videobestanden niet van eenzelfde kwaliteit zijn (resolutie).

Hebben die andere programma's die beperking? of kent er iemand een mogelijkheid om mijn huidige VOB met resolutie 352*576 om te zetten naar 720*576?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het lijkt me niet handig om je videofile naar die resolutie om te zetten, dan kan het er wel ns heel erg verneukt uit gaan zien.

• I386DX
RoD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:05:
Het lijkt me niet handig om je videofile naar die resolutie om te zetten, dan kan het er wel ns heel erg verneukt uit gaan zien.
Nja, ik denk dat dit geen kwaad kan. Wordt het beeld zowiezo niet omgezet naar die hogere resolutie als je afspeelt op tv?
Pagina: 1