Hallo,
Ik zou eerlijk gezegt niet weten hoe ik moet omgaan met mijn probleem.
Ik speel geregeld WoW (World of Warcraft), en mijn systeem heeft de volgende specs:
Mobo: P4P800-E de Luxe
CPU: Intel P4 3.2
Mem: 1g DDR 400 Mhz
VGA: Asus AX850XT
HD: Maxtor 20g 7200
Ik gebruikt verder de LAN en Audio van de mobo.
Als ik WoW speel met de standaard grafische instellingen haal ik een FPS van rond de 20, als er meerdere poppen in beeld komen (spelers of NPC's) zakt de FPS soms zelfs naar 8. De latency is rond de 63 ms (ping naar de server)
Ik zou verwachten dat met deze kaart op de hoogste grafische instellingen een soepel draaiend spel moet kunnen spelen.
Ik heb een nieuwe voeding geplaats (450 Watt), maar dit helpt niet echt.
Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Kan ik metingen verrichten om het probleem op te sporen?
Ik zou eerlijk gezegt niet weten hoe ik moet omgaan met mijn probleem.
Ik speel geregeld WoW (World of Warcraft), en mijn systeem heeft de volgende specs:
Mobo: P4P800-E de Luxe
CPU: Intel P4 3.2
Mem: 1g DDR 400 Mhz
VGA: Asus AX850XT
HD: Maxtor 20g 7200
Ik gebruikt verder de LAN en Audio van de mobo.
Als ik WoW speel met de standaard grafische instellingen haal ik een FPS van rond de 20, als er meerdere poppen in beeld komen (spelers of NPC's) zakt de FPS soms zelfs naar 8. De latency is rond de 63 ms (ping naar de server)
Ik zou verwachten dat met deze kaart op de hoogste grafische instellingen een soepel draaiend spel moet kunnen spelen.
Ik heb een nieuwe voeding geplaats (450 Watt), maar dit helpt niet echt.
Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Kan ik metingen verrichten om het probleem op te sporen?