Toon posts:

CM Stacker/AGII nieuwe fans vergoed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo'n poster en al helemaal niet op GoT, maar dit wilde ik jullie niet onthouden. Ik heb wel gezocht maar kon geen recente relevante topics vinden.

Ik had ook het AGII/Stacker probleem. Ik heb nu na 3 maanden mailen en bellen, nieuwe fans aangeboden gekregen. Het ging me niet zo zeer om de fans (zo duur zijn ze niet..) maar ik was wel benieuwd of ze hun fout zouden toegeven en hoe beroerd hun customer service is. Via de mail heb ik diverse keren geprobeerd in contact te komen maar daar kreeg ik elke keer geen reactie op. Dus dat werd bellen. Dat is erg grappig want ondanks dat het een NL telefoon nummer is, krijg je een (slecht) Engels sprekende Aziatische dame aan de lijn. Gelukkig kreeg ik van haar een nummer van een NL-helpdesk.

Het beste argument dat ik had was dat het 2 producten zijn van dezelfde fabrikant en niet compatible met elkaar. Daarnaast had ik een plaatje op coolermaster.com gezien met dezelfde configuratie. Dat vond ik al redelijk sterk maar de persoon die ik aan de telefoon had zei zelf dat er zelfs op de doos van de Stacker staat dat je een AGII moet kopen omdat dat zo geweldig werkt met die kast. Het bleek in eerste instantie de bedoeling van CM te zijn een AGII bij elke Stacker te geven maar daar hebben ze later van afgezien.

Toen ik dat hoorde, leek het me een redelijk kansloze zaak voor ze dus ben ik vrolijk door blijven mailen naar customerservices van verschillende landen en nog een paar keer gebeld tot ik t e-mail adres kreeg van ene Sean. Daar kreeg ik (na mijn "hallo.. ik heb nu een maand niks van je gehoord" mailtje) vandaag 2 nieuwe fans aangeboden. Ik ga even kijken of ze er 3 kunnen toesturen want ik had er een extra 3in1 component in gebouwd.

Het lijkt er op dat ze eindelijk toegeven. Ik houd jullie wel op de hoogte. Als het lukt, post ik hier wel even de contact info van de gene die je moet hebben voor je nieuwe fans ;)

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

wat was het probleem dat je had, dat maakt voor mij het verhaal wat duidelijker :)
ik heb zo'n stacker niet, maar wil wel het verhaal wat beter begrijpen ;)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
De CoolerMaster Stacker (kast) heeft enkele 12cm fans. Deze zijn niet aan te sluiten op de CoolerMaster AerogateII (fancontroller). Omdat daar geen molex aansluiting op past. Een beetje lullig want ze geven er zelf alle schijn aan dat het prima werkt.

Je kan natuurlijk nieuwe fans kopen maar zo makkelijk wou ik het ze niet maken. Je kan ook een converter kopen maar dan mis je nogsteeds de 3e aansluiting die je de mogelijkheid geeft de toeren af te lezen.

Sorry.. had idd een wat duidelijkere intro bij gekund ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 15:16 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik ben wel in het bezit van een CM stacker en inderdaad er zitten gewone molex stekkers aan de 12cm fan's. Betekend het nu dat jij nieuwe fan's toegezonden krijgt met een 3 polige mini aansluiting? Of begrijp ik je verkeerd, want dat zou ik ook best handig vinden voor mijn L.I.S. 2 Premium. Overigens vindt ik de 8cm knap waardeloos. Mijn CM Stacker is nu zo'n 8 maanden oud en die 8cm fan begint nu al slijtage te vertonen. (ratelend geluid) Het systeem staat niet 24/7 aan, meestal een paar uur 's avonds en een enkele keer hooguit twee dagen achtereen. Dan vindt ik 8 maanden wel erg snel voor die 8 cm fan, helemaal omdat de 12 cm fan's nergens last van hebben.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
_Dune_ schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:48:
Betekend het nu dat jij nieuwe fan's toegezonden krijgt met een 3 polige mini aansluiting?
Daar ziet het inderdaad naar uit.

Mijn Stacker heb ik nog niet zo lang en ik heb ook nog geen problemen met de 8cm fan. Opzich maakt dat me nietzoveel uit omdat ik er daar nog wel een paar van heb liggen uit mn vorige kast. Die had ik toen gekocht met mn Aerogate, niet wetende dat deze niet erg bruikbaar zijn in de Stacker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 15:53 ]