Toon posts:

Asetek WaterChill KT12A-L12VX Duo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers ,

Ik heb mijn eerste waterkoeling set binnen. (KT12A-L12VX Duo)
Nu moet ik natuurlijk eerst gaan proefdraaien.
Maar hoe doe ik dit het beste ? Dus gewoon alles opbouwen gelijk in het boekje staat maar dan zonder de koelblokken te instaleren op het mobo en 3D kaart ?

Nu heb ik ook een nieuwe case ( Chieftec bigtower ) Maar waar zet ik die dual rad nu het beste ? ik wil nog niet meteen gaan boren enzo in men nieuwe case.

Is er nog een product dat ik moet toevoegen aan het water zodat de koelblokken niet zwart worden ?(had dit eens gelezen)

Ok neem nu dat het testen van de waterkoeling erop zit. Maar hoe haal ik dan het water er allemaal netjes uit zodat ik het kan inbouwen ?

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen :)

Verwijderd

Ik gebruik zelf Demi-water samen gemengd met koelvloeistof.

Mijn blokken zien nog steeds het zelfde uit als nieuw, geen last van zwarte vlekjes oid.

Alleen slangen zijn een beetje smerig aan de binnenkant voor de rest O.K.

Demi water kan je kopen bij elke pompstation.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-02 12:47
Zo heb ik het opgelost.
( Dual rad in een chieftec Bigtower)

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/4706/pc0095wl.th.jpg

Het doet best even zeer om de dremel meteen in je nieuwe kast te zetten maar ik ben erg blij met hoe de radiator is weggewerkt. Gebruik zelf watter wetter als toevoeging bij het gedestilleerde water (wat je overal kunt kopen) Heb een voorraad van dat spul uit amerika over laten komen omdat het in Nederland amper te koop is. Eigenlijk maar es op marktplaats zetten want ik gebruik nooit zoveel als ik heb :)

[ Voor 52% gewijzigd door JohnnyV76 op 24-12-2005 10:01 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something