Ik heb windows media center- met svhs/composiet uitgang. De TV van mn ouders heeft alleen een RF ingang- verder heel strak beeld, dus die willen we blijven gebruiken =) Ik weet dat er kant en klare convertors zijn, maar heb de volgende vraag. Op mijn Nintendo 64 was een RF plugje te krijgen- die heb ik opengemaakt, en ik denk dattie bruikbaar is... Nou is mijn vraag als volgt, dit is de relevante pinout van die RF module:
5 GND Ground
6 GND Ground
9 CVBS Composite Video (NTSC)
10 +5V +5 VDC
Audio gaat los, dus heb ik niet nodig. Ik neem aan dat de converter voeding nodig heeft- maar hoe zit het met de grounds? een van die grounds moet naar de composite lijn neem ik aan (of werkt een compo signaal met maar 1 lijn?
)- en de ander is massa voor die 5 volt lijn? Ik neem aan dat ik geen 5 volt spanning naar mn videokaart uitgang wil laten lopen
Als iemand het antwoord weet, graag =)
5 GND Ground
6 GND Ground
9 CVBS Composite Video (NTSC)
10 +5V +5 VDC
Audio gaat los, dus heb ik niet nodig. Ik neem aan dat de converter voeding nodig heeft- maar hoe zit het met de grounds? een van die grounds moet naar de composite lijn neem ik aan (of werkt een compo signaal met maar 1 lijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 14:17 ]