Ik heb hier een pc met een K7Som+ v5.2c moederbord, nikimi HDD 40GB, merkloze DVD-speler, floppydrive, 128mb ram.
Probleem is dat installeren van alle windows versies niet lukt.
Ik heb inmiddels geprobreerd:
XP, geeft een IRQL_not_less_or_equal melding
win2000, geeft een IRQL_not_less_or_equal melding
98, geeft in een melding dat er een fout is in suwin.exe
Opstarten met een mandrake live-cd is geen probleem en de PC werkt dan probleemloos, maar ik wil graag windows installeren.
Na enige zoekwerk met google, heb ik een andere hdd geplaatst, ander ram erin gedaan.
Bios op defaults teruggezet (via jumper) Alle onboard zaken in de bios uitgezet. HDD geformateerd, MBR geformateerd
Niks heeft tot nu toe geholpen!
Is er iemand die nog een idee heeft om deze pc weer werkend te krijgen? Er heeft ooit win98 op deze
pc gestaan, maar dat is een tijd geleden gechrased en daarom dus deze herinstallatie van windows.
Probleem is dat installeren van alle windows versies niet lukt.
Ik heb inmiddels geprobreerd:
XP, geeft een IRQL_not_less_or_equal melding
win2000, geeft een IRQL_not_less_or_equal melding
98, geeft in een melding dat er een fout is in suwin.exe
Opstarten met een mandrake live-cd is geen probleem en de PC werkt dan probleemloos, maar ik wil graag windows installeren.
Na enige zoekwerk met google, heb ik een andere hdd geplaatst, ander ram erin gedaan.
Bios op defaults teruggezet (via jumper) Alle onboard zaken in de bios uitgezet. HDD geformateerd, MBR geformateerd
Niks heeft tot nu toe geholpen!
Is er iemand die nog een idee heeft om deze pc weer werkend te krijgen? Er heeft ooit win98 op deze
pc gestaan, maar dat is een tijd geleden gechrased en daarom dus deze herinstallatie van windows.