Ik heb contanste bsod`s en vastlopers sinds ik mijn nieuwe systeem gekocht hebt. Dit gebeurd zowel met het spelen van games als het normaal idle staan van de pc.
Foutmeldingen:
oa.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
Opmerkelijk:
Ik heb de bios geupdate. Daarna had ik ineens last van iets heel nieuws. ( dit kan natuurlijk toeval zijn, want daarvoor had ik dus al de rest van de problemen)
Mijn beeld is bij het opstarten ineens maar 3/4 groot. Zeg maar alles wordt in elkaar geperst in mijn scherm van ASUS-SLI mobo. Het volgende schermpje dat ik zie is zelfs de hele bovenste rij info gewoon zwart ( 1/4 vh scherm dus, en mis ik stukjes info die er dan staan)
Trouwens , nadat ik dus mijn hd`s had geformatteerd en windows er opnieuw opgegooid had was dit nog steeds het geval. Ligt dit nu aan de bios of zal dit een hardware issue zijn.
Probeersels tot oplossing:
- oude drivers geinstalleerd
- nieuwe drivers geinstalleerd
- geheugen getest met memtest86 ( uren achtereen , geen fouten)
- formats van hd`s en cleane installs
- de FAQ `s langsgelopen van Tweakers en andere sites ...
Tot nu toe geen succes dus...
Systeem:
AMD3800+ ( met Zalman 7700Cu)
ASUS A8N-SLi
CoolerMaster Real Power RS-450-ACLY
Corsair 1GB 3200C2 TWIN-X
WD SATA II 250Gb 16Mb 7200rpm
WD SATA 250Gb 8Mb 7200rpm
Saphire ATi X700 Pro PCI-Express ( standaard koeling)
LG DVD Burner GSA-4167B
PS: Ik gebruik CPU-Z , maar ik wil graag mijn temperaturen weten van de verschillende onderdelen. Dit heb ik tot nu toe nog niet kunnnen vinden in CPU-Z
Alvast hartelijk dank voor het bekijken van mijn bericht ....
Groeten
Foutmeldingen:
oa.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
Opmerkelijk:
Ik heb de bios geupdate. Daarna had ik ineens last van iets heel nieuws. ( dit kan natuurlijk toeval zijn, want daarvoor had ik dus al de rest van de problemen)
Mijn beeld is bij het opstarten ineens maar 3/4 groot. Zeg maar alles wordt in elkaar geperst in mijn scherm van ASUS-SLI mobo. Het volgende schermpje dat ik zie is zelfs de hele bovenste rij info gewoon zwart ( 1/4 vh scherm dus, en mis ik stukjes info die er dan staan)
Trouwens , nadat ik dus mijn hd`s had geformatteerd en windows er opnieuw opgegooid had was dit nog steeds het geval. Ligt dit nu aan de bios of zal dit een hardware issue zijn.
Probeersels tot oplossing:
- oude drivers geinstalleerd
- nieuwe drivers geinstalleerd
- geheugen getest met memtest86 ( uren achtereen , geen fouten)
- formats van hd`s en cleane installs
- de FAQ `s langsgelopen van Tweakers en andere sites ...
Tot nu toe geen succes dus...
Systeem:
AMD3800+ ( met Zalman 7700Cu)
ASUS A8N-SLi
CoolerMaster Real Power RS-450-ACLY
Corsair 1GB 3200C2 TWIN-X
WD SATA II 250Gb 16Mb 7200rpm
WD SATA 250Gb 8Mb 7200rpm
Saphire ATi X700 Pro PCI-Express ( standaard koeling)
LG DVD Burner GSA-4167B
PS: Ik gebruik CPU-Z , maar ik wil graag mijn temperaturen weten van de verschillende onderdelen. Dit heb ik tot nu toe nog niet kunnnen vinden in CPU-Z
Alvast hartelijk dank voor het bekijken van mijn bericht ....
Groeten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 13:02 ]