Ik hoorde via iemand op MSN dat er een bedrijf is wat Zend schijnt te kunnen recoveren.
Ze beweren zelf Zend Encoded files te kunnen decompileren.
is dit nou werkelijk mogelijk of zou riekt dit naar vette onzin?
Voor 30 te decompileren bestanden zou je 80 doller kwijt zijn.
Ok, als kerstcadeu kan iedereen via een mailadres een zend encoded file sturen die hun schijnen te kunnen decompilen...
Maar moet ik dit nou geloven of niet. Zend Encoded files is niet anders dan binaire shit wat computertaal is, misschien is het deels te decompileren.
Ik heb dit dan ook nog niet uitgetest, omdat ik geen eigen Zend Encoded files heb, maar ik zal binnenkort eens een testje uitvoeren hiermee
Weet iemand hier misschien meer van ?
En is dit nou illegaal of niet? (Daarom plaats ik dan ook maar geen linkjes naar die desbetreffende site...)
Ze beweren zelf Zend Encoded files te kunnen decompileren.
is dit nou werkelijk mogelijk of zou riekt dit naar vette onzin?
Voor 30 te decompileren bestanden zou je 80 doller kwijt zijn.
Ok, als kerstcadeu kan iedereen via een mailadres een zend encoded file sturen die hun schijnen te kunnen decompilen...
Maar moet ik dit nou geloven of niet. Zend Encoded files is niet anders dan binaire shit wat computertaal is, misschien is het deels te decompileren.
Ik heb dit dan ook nog niet uitgetest, omdat ik geen eigen Zend Encoded files heb, maar ik zal binnenkort eens een testje uitvoeren hiermee
Weet iemand hier misschien meer van ?
En is dit nou illegaal of niet? (Daarom plaats ik dan ook maar geen linkjes naar die desbetreffende site...)
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 23-12-2005 13:04 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes