Hallo, ik hb weer eens een probleem,
Ik heb geen flauw idee waar ik dit anders neer moet zetten dus zet ik t maar bij overige hardware neer (anders kan mod m wel ff verplaatsen als hij het beter weet)
Ik heb sinds 2 weken dat de muis om de 2 sec. stotters en het geluid ook sterk gaat storen en dan weer 2 sec. niks aan t handje en dan opeens weer,
Eerder lukte het nog met ff pc rebooten en dan was t weg maar nu lukt dat niet meer, hier even mn specs;
Intel Pent. 4, 2.4 ghz
WinXP
1x 256mb samsung ram
geforce FX 5200
Medion wireless keyboard,
Logitech simpele desktop muis
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
/edit: Wat heb ik zelf al gedaan:
Alle software die bij opstarten aan springen eens uitgezet,
gezocht naar programmas die beschadigd waren, en JA, mijn windows is wel LEGAAL, dus daar ligt het ook niet aan
DonMetal
Ik heb geen flauw idee waar ik dit anders neer moet zetten dus zet ik t maar bij overige hardware neer (anders kan mod m wel ff verplaatsen als hij het beter weet)
Ik heb sinds 2 weken dat de muis om de 2 sec. stotters en het geluid ook sterk gaat storen en dan weer 2 sec. niks aan t handje en dan opeens weer,
Eerder lukte het nog met ff pc rebooten en dan was t weg maar nu lukt dat niet meer, hier even mn specs;
Intel Pent. 4, 2.4 ghz
WinXP
1x 256mb samsung ram
geforce FX 5200
Medion wireless keyboard,
Logitech simpele desktop muis
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
/edit: Wat heb ik zelf al gedaan:
Alle software die bij opstarten aan springen eens uitgezet,
gezocht naar programmas die beschadigd waren, en JA, mijn windows is wel LEGAAL, dus daar ligt het ook niet aan
DonMetal
[ Voor 14% gewijzigd door DonMetal op 23-12-2005 12:57 ]
Joejoe!