Ik heb contanste bsod`s en vastlopers sinds ik mijn nieuwe systeem gekocht hebt. Dit gebeurd zowel met het spelen van games als het normaal idle staan van de pc.
De hele kast zit vol met de laatste gen. koelers van Zalman en ook heb ik de kast open staan, daar zou het dus niet aan kunnen liggen denk ik!
foutmeldingen als:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
Ik heb van alles geprobeerd. Alles geformateerd en opnieuw alles geinstalleerd. Laatste drivers etc..
Geheugen nachten laten testen met memtes86, geen fouten
Opmerkelijk:
Ik heb de bios geupdate. Daarna had ik ineens last van iets heel nieuws. ( dit kan natuurlijk toeval zijn, want daarvoor had ik dus al de rest van de problemen)
Mijn beeld is bij het opstarten ineens maar 3/4 groot. Zeg maar alles wordt in elkaar geperst in mijn scherm van ASUS-SLI mobo. Het volgende schermpje dat ik zie is zelfs de hele bovenste rij info gewoon weg ( 1/4 vh scherm dus)
Systeem:
AMD3800+
ASUS A8N-SLi (NFORCE 4)
CoolerMaster Real Power RS-450-ACLY
Corsair 1GB 3200C2 TWIN-X
WD SATA II 250Gb 16Mb 7200rpm
WD SATA 250Gb 8Mb 7200rpm
Saphire ATi X700 Pro PCI-Express ( mijn 2 de x700 kaart ondertussen )
LG DVD burner
Ik ben ruim al een een maand intensief bezig om dit op lossen, maar het lukt mij dus niet.
Daarom vraag ik jullie hulp, want ik ben ten einde raad
EDIT:
Alles stock! niets overgeclocked !
Videokaart is PCI-Express ( ondertussen verandert boven)
De hele kast zit vol met de laatste gen. koelers van Zalman en ook heb ik de kast open staan, daar zou het dus niet aan kunnen liggen denk ik!
foutmeldingen als:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
Ik heb van alles geprobeerd. Alles geformateerd en opnieuw alles geinstalleerd. Laatste drivers etc..
Geheugen nachten laten testen met memtes86, geen fouten
Opmerkelijk:
Ik heb de bios geupdate. Daarna had ik ineens last van iets heel nieuws. ( dit kan natuurlijk toeval zijn, want daarvoor had ik dus al de rest van de problemen)
Mijn beeld is bij het opstarten ineens maar 3/4 groot. Zeg maar alles wordt in elkaar geperst in mijn scherm van ASUS-SLI mobo. Het volgende schermpje dat ik zie is zelfs de hele bovenste rij info gewoon weg ( 1/4 vh scherm dus)
Systeem:
AMD3800+
ASUS A8N-SLi (NFORCE 4)
CoolerMaster Real Power RS-450-ACLY
Corsair 1GB 3200C2 TWIN-X
WD SATA II 250Gb 16Mb 7200rpm
WD SATA 250Gb 8Mb 7200rpm
Saphire ATi X700 Pro PCI-Express ( mijn 2 de x700 kaart ondertussen )
LG DVD burner
Ik ben ruim al een een maand intensief bezig om dit op lossen, maar het lukt mij dus niet.
Daarom vraag ik jullie hulp, want ik ben ten einde raad
EDIT:
Alles stock! niets overgeclocked !
Videokaart is PCI-Express ( ondertussen verandert boven)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 12:00 ]