[Word] Streepje boven de X...

Pagina: 1
Acties:
  • 40.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Ik ben op zoek naar het symbool voor statistisch gemiddelde (X met een streepje erboven).

Ik kan dit symbool niet vinden, ook een search op GoT levert geen goed resultaat op.
Wie helpt?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54

Reinier

\o/

Moet i.i.g. te doen zijn met de equation editor, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-04 23:46

Xenan

Tree-of-life

Heb je al gekeken in Word -> Invoegen -> Symbool, lettertype Arial Unicode MS. Daar staan ongelofelijk veel tekens in, grieks, russisch, chinees, koreaans, speciale tekens, vast ook wel die X.

[ Voor 4% gewijzigd door Xenan op 23-12-2005 11:00 ]

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163896

Invoegen > Vergelijking > typ x > selecteer x > open sub-menu diakretische tekens > streepje boven > ergens buiten je vergelijking klikken om terug te keren naar je document

Misschien dat iemand wel de code heeft kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Dat zeg ik, equation editor, vergelijking 3.0...

Overigens vind OpenOffice Math erg sterk voor dergelijke tekens en formules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Jivecar schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:52:
Ik ben op zoek naar het symbool voor statistisch gemiddelde (X met een streepje erboven).

Ik kan dit symbool niet vinden, ook een search op GoT levert geen goed resultaat op.
Wie helpt?
[rml][ Word] A "not" typen...[/rml] ;)

Je hoeft niet meteen de hele vergelijkingseditor te installeren. Het {eq} veld (invoegen, veld, eq, help) doet dit soort dingen ook.

offtopic:
Dat je gezocht hebt geloof ik meteen, maar het zegt alleen niet zoveel. Geef even aan op welke termen je hebt gezocht en waarom het niet voldoet.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Niesje schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:38:
[...]
Je hoeft niet meteen de hele vergelijkingseditor te installeren. Het {eq} veld (invoegen, veld, eq, help) doet dit soort dingen ook.
Dat werkt toch alleen als de vergelijkingseditor geïnstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nope. De editor maakt afaik zelf wel gebruik van het eq veld om de resultaten in het document te zetten.
U kunt echter het EQ-veld gebruiken als u de Vergelijkingseditor niet hebt geïnstalleerd of wanneer u vergelijkingen in het document zelf wilt schrijven.
maw als ik lieg dan lieg ik in commissie ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 23-12-2005 11:51 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zjapske
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-03 12:04
Beetje oude topic maar goed, het is wel handig om te weten.. Het kan ook met een alt-code in Word (2016):

x̄ = x-bar = alt+0772
p̂ = p-hat = alt+0770

Dit werkt ook voor alle andere letters.

Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Ik denk niet dat de TS nog op zoek was naar een oplossing maar bedankt :) Verder lijkt dit topic niet meer heel veel toe te voegen dus ik gooi er een slotje op.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html][norml][/norml][/html]