Momenteel hebben we hier @Home Budget, nu willen we een ADSL internet hebben, dus ik heb op google gezocht naar Postcode Checks, om te kijken wat hier mogelijk is, volgens breedbandwinkel.nl is er alleen maar @home mogelijk, en volgens voordeelbundel.nl iets meer, en volgens ADSLprijzen.nl is er best wel veel mogelijk, welke kloppen er nou??
Kijk even op de sites van de providers zelf, daar staat ook vaak een postcode check.
Oeps typfout 
Heb ik al gedaan, maar volgens adslwinkel.nl kan ik wel wanadoo go abbo, maar op de site van wanadoo weer niet..Dennahz schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:50:
Kijk even op de sites van de providers zelf, daar staat ook vaak een postcode check.
[ Voor 94% gewijzigd door WeirdEye op 23-12-2005 11:00 ]
Altijd bij de ISP zelf de check doen om te zien wat er echt leverbaar/mogelijk is.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
dus aan al die websites met postcode checks heb je eigenlijk niks aan..
Postcodechecks houden niet altijd rekening met de lengte van de telefoonlijn. Misschien dat dat het probleem is, maar als de postcodecheck van een provider aangeeft dat het mogelijk is kun je het in ieder geval proberen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Een postcodecheck is nooit een accurate indicatie.
De meeste zijn afgeleid van een kaart, waarvan berekend wordt hoe groot de afstand vanaf jouw postcode/huisnummer tot aan de wijkcentrale is. Dit gebeurt meestal hemelsbreed, en of het de juiste wijkcentrale is, is ook nog maar afwachten.
De enige manier om achter de werkelijke afstand tot aan de wijkcentrale te komen is het laten uitvoeren van een viertelmeting. Dit geeft tot op 10 meter nauwkeurig aan wat de afstand is.
De meeste zijn afgeleid van een kaart, waarvan berekend wordt hoe groot de afstand vanaf jouw postcode/huisnummer tot aan de wijkcentrale is. Dit gebeurt meestal hemelsbreed, en of het de juiste wijkcentrale is, is ook nog maar afwachten.
De enige manier om achter de werkelijke afstand tot aan de wijkcentrale te komen is het laten uitvoeren van een viertelmeting. Dit geeft tot op 10 meter nauwkeurig aan wat de afstand is.
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Postcode check van de provider heeft het zelfs ook regelmatig fout....
Volgens postcode check @home is op mijn adres (nog steeds) niets mogelijk.... maar ik heb wel brede bandjes internet sinds juni 2001. ( een maand voor ik de sleutel kreeg van het huis schriftelijk aangemeld voor tv+kabelinternet, 2 dagen voor mijn daadwerkelijke verhuizing kabelinternet... )
Volgens postcode check @home is op mijn adres (nog steeds) niets mogelijk.... maar ik heb wel brede bandjes internet sinds juni 2001. ( een maand voor ik de sleutel kreeg van het huis schriftelijk aangemeld voor tv+kabelinternet, 2 dagen voor mijn daadwerkelijke verhuizing kabelinternet... )
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ken jij één provider die een viertelmeting laat uitvoeren VOOR een aanvraag?ChaserBoZ_ schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:39:
Een postcodecheck is nooit een accurate indicatie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Pagina: 1