Toon posts:

Waarschuwing Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- Windows maakt geen gebruik van een SWAP partie dit zorgt er voor dat u uw computer regelmatig moet defregmanteren
- Zet uw computer in de kluis. Want wachtwoorden helpen niet. Ze zijn zo te verwijderen via veiligmodus. Wat uw met F8 tijdens het opstarten kunt vermijden
- Zorg voor updates voor Virusscanners,spamfilters,spywarecleaners en Firewall's. Anders word uw computer een grote puinhoop.
- Zorg voor een grote systeem schijf. Want Windows wil meer dan 200 MB vrij houden.
- Maak gebruik van een registercleaner. Zo blijft uw register schoon.
- Houd de licentie code bij de hand.
- Er zitten vele fouten in het systeem want er zijn maar een beperkt aantal programmeurs.
- Schakel Internet Explorer die rekt uit via Configuratieschermen,Software
- Werken met DOS commando's is zinloos aangezien Microsoft is overgegaan op NT technologie
- Gebruik geen MSN - MSN veroorzaakt een nog grote beveilingsrisco door dat er ook wormen zijn voor MSN.
- Sla documenten om de tien minuten op u weet maar nooit waanneer het systeem vastloopt.
- Maak veel backups want hoeveel Firewalls,virusscanners,spyware cleaners u ook gebruikt Windows is nooit veilig
- Pas op dat uw geen geestelijk schade oploopt van Windows. 't Is het niet waard.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 20:04
euh 8)7 en dan?

Hallo met Tim

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Sorry hoor maar als ik naar je registratiedatum kijk en naar de posts die je gedaan hebt. Lijkt me dat je niet echt de voorwaarden of de FAQ door hebt gelezen.. :X

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik hoor het al, een echte windows expert en liefhebber aan het woord. :O

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-03 23:23
Moet het grappig zijn? Ik snap de clue niet echt. Het is te serieus om grappig te zijn, maar te stom om serieus te zijn...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Als ik je post-geschiedenis nakijk blijkt dat je nogal anti-Microsoft/Windows bent. Dat mag, het is een vrij land :)

Maar ik denk niet dat de mensen hier er echt op zitten te wachten dat je dat wereldkundig gaat zitten maken door allerlei topics te openen ala 'Microsoft/Windows zuigt'. :)

Gezien je nog niet zo lang geregistreerd bent op GoT zou ik je willen aanraden de verschillende FAQs door te nemen voordat een Mod je er op wijst (met eventuele waarschuwingen e.d.). Staat een hoop informatie in, ook omtrent dit soort (in mijn ogen vrij nutteloze) topics.

Welkom op GoT trouwens :)

PS: Ik gebruik zelf ook Windows, zonder problemen.

[ Voor 42% gewijzigd door ironx op 23-12-2005 11:01 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-03 12:02

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:48:
- Pas op dat uw geen geestelijk schade oploopt van Windows. 't Is het niet waard.
Dat is voor TS in ieder geval duidelijk te laat....

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Waarom gebruikt u windows? :z

Verklaart het een beetje...

[ Voor 22% gewijzigd door m0nk op 23-12-2005 10:57 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 20:31

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Wat moeten we hiermee ?? Tis nie grappig nix. Geen toegevoegde waarde, dus waarom start je dit topic ?? :O

Atari 4 ff'r 😊

Verwijderd

Volgens mij is er maar 1 punt juist en dat is

- Houd de licentie code bij de hand.

En eigenlijk alleen tijdens het installeren. Windows xp is stabiel, snel en het werkt gewoon goed als je je er in verdiept. Dat windows een slecht imago heeft omdat er gigantisch veel mensen zijn die het gebruiken en er niets van snappen kan volgens mij bijna niemand iets aan doen.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hij is gewoon preventief :> :P

Goedkoop bellen via VoIP

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Windows maakt geen gebruik van een SWAP partie dit zorgt er voor dat u uw computer regelmatig moet defregmanteren
Kwestie van constante grootte instellen.
Zorg voor updates voor Virusscanners,spamfilters,spywarecleaners en Firewall's. Anders word uw computer een grote puinhoop.
Op wat voor sites kom jij?
Zorg voor een grote systeem schijf. Want Windows wil meer dan 200 MB vrij houden.
Met een 80GB schijf zal dat inderdaad niet meevallen.
Maak gebruik van een registercleaner. Zo blijft uw register schoon.
Helaas geeft dat geen performanceboost.
Houd de licentie code bij de hand.
1x invoeren is genoeg hoor. En anders zit de sticker altijd nog op de computer :Y)
Er zitten vele fouten in het systeem want er zijn maar een beperkt aantal programmeurs.
Drogreden
Schakel Internet Explorer die rekt uit via Configuratieschermen,Software
die rekt?
Gebruik geen MSN - MSN veroorzaakt een nog grote beveilingsrisco door dat er ook wormen zijn voor MSN.
Moet je altijd nog wel zelf op een linkje klikken geloof ik
Sla documenten om de tien minuten op u weet maar nooit waanneer het systeem vastloopt.
Doet mijn office-pakket automatisch. Laatste crash was geloof ik onder Windows98, dus dat vastlopen gebeurt niet zo vaak.
Maak veel backups want hoeveel Firewalls,virusscanners,spyware cleaners u ook gebruikt Windows is nooit veilig
Windows heeft nog nooit mijn harddisk gemold. Firewall zit trouwens in SP2 he?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Controleer je mail maar met uitleg waarom dit niet mag, ik was in mijn vorige sluit boodschap duidelijk genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.