Wanadoo VoIP telefonie en een SIP phone

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe ADSL2+ provider om mijn huidige provider te vervagen.. Hij is gewoon te duur,..

Nu kijk ik een beetje rond bij wanadoo en die bieden dus ook een VoIP based telefonie dienst.. Kun je zo je analoge phone inpluggen..

Echter, dat wil ik helemaal niet.. Ik zou graag mijn cisco IP phone of een asterisk telefoon centrale aansluiten op die VoIP dienst..

Weet iemand of dit mogelijk is ?

IP Rocks

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:56
Vrees dat ik je teleur moet stellen. Wanadoo werkt vooralsnog alleen met telefonie wanneer je een Livebox neemt. Nu zijn nieuwe klanten verplicht deze te nemen.

Je kan hier helaas alleen een analoge telefoon aan hangen. Indien je dus gebruik wil maken van je Cisco telefoon zal je moeten uitwijken naar bijv. VoIPBuster of BudgetPhone.

Eventually kan het zo zijn dat Wanadoo hun telefonie-gebeuren vrijer stelt, zodat men ook zónder Wanadoo ADSL gebruik kunnen maken van Wanadoo Telefonie, de kans schat ik echter zeer klein.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je bent voor VoIP helemaal niet gebonden ook aan je ISP verder natuurlijk. Je kan ook een VoIP abonnementje nemen bij tele2 bijvoorbeeld. Komen steeds meer bedrijven op de markt, en bestaande bedrijven, die dat als dienst aanbieden.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.