Toon posts:

Hoe Uploaden site??

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een internetadres aangevraagd en die bestaat nu,
nu heb ik een site gemaakt met frontpage alleen ik kan hem niet op die site krijgen...
kheb het geprobeerd met FileZilla maar hij kan geen verbinding maken...
Ik voer het internetadres in www.hostway.nl dat is de site waar ik mijn internetadres heb aangevraagd
dan gebruikersnaam+wachtwoord alleen dan doet ie het niet...

Ik heb ook een site gemaakt met publisher die heb ik er eigenlijk nog liever op maar dat snap ik ook niet.... WIE WEET WAT IK FOUT DOE????
alvast bedankt....

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is wel erg basic hoor en kun je op menig website terugvinden. Waarschijnlijk is het ftp.jedomeinnaam.nl/com/...

Verwijderd

Topicstarter
sorry ben nogal een leek qua websites khoop dat iemand me kan helpen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je je het beste kunt verdiepen in de documenten die op http://www.hostway.nl/support/ staan :)
Verder zit je hier, zoals hierboven staat, verkeerd, een topic wat over websites bouwen gaat hoort op Gathering of Tweakers in Webdesign & Graphics thuis, maar aangezien jouw vraag redelijk simpel is te beantwoorden door het url wat ik net gaf door te lezen, of door even contact op te nemen met hostway zal ik je topic daar niet naartoe verplaatsen.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je site bouwen, uit ervaring kan ik mededelen dat het erg leuk is om te doen als je eenmaal een leuk onderwerp hebt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.