Toon posts:

Videokaart probleem?? help aub

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb effe een vraagje ik heb pas een ASUS nvidea gforce fx 7800 gtx/TOP gekocht maar hij wordt relatief warm op een bepaalde plek. (ik kan mn vinger niet echt op die plek houden)
Maar die plek waar hij warm wordt zit ook de stroom aansluiting. De GPU kern is 37 graden (dat is toch goed...?)

Is er nou een probleem met m'n videokaart of komt het door de stroom toevoer..?

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-08 14:07
Doet je videokaart verder nog raar eigenlijk? Artifacts e.d..

Hallo met Tim

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Kun je geen foto plaatsen van waar hij warm wordt?

I'm not as think as you stoned I am

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 07:59

silitek

Tubes Only

Haal je vinger weg....en ga niet de hele tijd aan je kaart voelen. Als er verder geen storingen zijn met je kaart, gaat het nergens om.

Zorg voor een goeie case air-flow...voor de rest kan het geen kwaad

niet paranoide worden

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Met je vingers aan electronica zitten is een goed recept om je hardware een kort leven te geven :P

Het onderdeel is een spanningsregelaar. Het is normaal dat die heet worden, sterker nog, ze zijn alleen koud als ze of uitgeschakeld zijn of doorgebrand.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

^^

Lees het stukje over topictitels eens na, een titel dient informatief en relevant te zijn, deze is geen van beide. Verder zegt 'relatief warm' ook zeer weinig. Als er rook vanaf komt, is het fout, als je blaren aan het aanraken overhoudt is het fout, maar als je geen vergelijkingsmateriaal of (beter) metingen mbv thermometer toevoegt kunnen we niets met zekerheid zeggen. unicorn7 heeft de beste gok gedaan dat met jouw beschrijving te doen valt :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.