Toon posts:

Webgeneral Hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze provider is een grote oplichter.

Wie heeft hier nog meer mee te maken gehad ?

Is er iemand bereid deze man af te straffen ?
Deze man heeft geen bestaansrecht.
Zie internetten.nl bij commentaar.

:(

Verwijderd

Dit had ik jhe wel kunnen vertellen zonder bij hem te gaan .......

Zoals blijkt is goedkoop vaak duurkoop.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op webhosters.nl ook niets dan slecht, en over nl.internet.providers nog maar niet eens te spreken ...

En ook van die streken om zomaar een domeinnaam te overhuizen (lees jatten) van iemand, zonder dat HIJ er toestemming voor heeft gegeven.

Sorry, maar royeren die hap, zowel bij SIDN, en alvast in de deny-list van de ripe en AMS-IX, mocht ie ooit plannen hebben daaro >:)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
Ik heb ook grote problemen gehad met dhr. Dings... Deze man is kort samengevat een grote oplichter...
Heb meerdere malen met smerige praktijkjes van deze man te maken gehad :( :(

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
nu ik er zo es over nadenk, misschien is het leuk om krachten te bundelen? als ik zo es alle negatieve reacties lees over dhr Dings...

Verwijderd

hoi ... ik ben dr.Skess van http://avt-crew.nl en volgens mij heeft die gast ..van webgeneral gewoon `n communicatie probleem ..
Hij dwingt je een handle te nemen zoniet sluit ie je site af ..(http://avt-crew.nl)
Hij is lame om de telefoon op te nemen ..
Ik begin hem zat te worden ...En `t wordt tijd dat die gast klappen krijgt ....ik ben erg boos ..want m`n site vind ik en andere mensen heel belangrijk ...want we zijn `n muziek label !!!!!
Ik betaal altijd ...Als ik die gast aan de lijn krijgt doet ie wel aardig maar dat gedoe met die handle en niet m`n site online zetten is gewoon weg aso en moet gestraft worden .....Dus als die man graag oorlog wil voeren met Realistische mensen ....dan sta ik zondag gewoon met een paar jongens voor z`n deur in grubbenvorst ....
Verder steun ik iedereen die ellende met die man heeft....

Reacties kunnen jullie sturen naar skes@gmx.net

doei "dr.Skess"

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Tja, ik heb veel rare verhalen gehoord, ook bijv:

Zomer 1998, iemand speelt ISP via 5 inbelaccounts van Euronet Internet... Totale inbeltiijd per maand per account: Pakweg 2000 uur ... En een maand heeft 24*30=720 uur ... :)

Ik ben zelf op zich wel benieuwd wie er allemaal in aanraking zijn geweest met hem ...

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Hmmmzzz heb jij een stel ip's :)) FF doSSen die gast :)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mmm, dis minder....
ik zit sinds kort bij webglobehosting.nl met het domain qwq.nl (tot nu toe best wel ok)
maar nu vond ik die prijsjes van webglobehosting.nl en webgeneral.nl nogal op elkaar lijken....
na een whoisje:

Domain name:
webgeneral.nl (second domain)

Organisation:
Flexible Systems
Pastoor Tijssenstraat 34
5971 VW GRUBBENVORST

Administrative Contact:
Tom Dings
Phone: +31 20 7767174
E-mail: postmaster@webgeneral.nl

Technical Contact:
T.E.P. Dings
Phone: +31 77 3663300
E-mail: hostmaster@webgeneral.nl

Registrar:
WebGeneral Hosting
Pastoor Tijssenstraat 34
5971 VW GRUBBENVORST

Domain Nameservers:
ns1.webgeneral.nl 212.104.204.2
ns2.webgeneral.nl 212.104.204.4

-----------------------------

Domain name:
webglobehosting.nl (first domain)

Organisation:
WebGlobe Hosting Services
Cranendonckweg 57
3077 LA ROTTERDAM

Administrative Contact:
W van der Linden
Phone: +31 10 4978408
E-mail: postmaster@webglobehosting.nl

Technical Contact:
W van der Linden
E-mail: postmaster@webglobehosting.nl

Technical Contact:
W. van der Linden
E-mail: w.vanderlinden@quicknet.nl

Registrar:
WebGlobe Hosting Services
Cranendonckweg 57
3077 LA ROTTERDAM

Domain Nameservers:
ns1.webgeneral.nl 212.104.204.2
ns2.webgeneral.nl 212.104.204.4
-------------------------

Kortom dezelfde nameservers...... :(
nu hopen dat webglobehosting.nl braaf blijft....

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 januari 2001 03:39 schreef HPC het volgende:
Dit had ik jhe wel kunnen vertellen zonder bij hem te gaan .......

Zoals blijkt is goedkoop vaak duurkoop.
Das ook lekker dat jij dat zegt als ik je prijzen en de policy hier op tweakers eens bekijk.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

Heb je mijn prijzen al eens vergeleken met bijv. webglobe en webgeneral?? Dan ben ik in verhouding erg duur. Zeker omdat ze unlimited data aan bieden en ik zeker niet..

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 03:11 schreef HPC het volgende:
Heb je mijn prijzen al eens vergeleken met bijv. webglobe en webgeneral?? Dan ben ik in verhouding erg duur. Zeker omdat ze unlimited data aan bieden en ik zeker niet..
en blabla... gaat ie weer......

Verwijderd

Topicstarter
Geheel zinloos om onder elkaar ruzie te gaan maken.
Kosten zijn kosten en als je krijgt wat je besteld hebt tegen de prijs waar je het voor besteld hebt is het in orde.

Ik kreeg nooit wat ik besteld had. |:(

Deze NEPGENERAAL }:0 wilde ook nog eens mijn klantenbestand jatten.

"Registreer alles maar op ns1.******.webgeneral.nl"
Einde citaat.

Verwijderd

JAAAA! FUCKGENERAL! Die ken ik! Ik had er m'n co-located staan! WAT EEN MATENNAAIER! Door hem ben ik ongeveer 6000 leden kwijt op www.webfreak.nl...

Die Tom is echt zo'n klootzak! Hij laat m'n server vastlopen en als we dan vroegen om een reboot moet dat ineens per fax, en duurt het een week!

:r

Verwijderd

Ik denk dat we met gemak 50 mensen bij elkaar krijgen! Zullen we eens stappen ondernemen tegen die ZAK?

Verwijderd

Ik heb trouwens root access op (bijna) al zijn servers... iemand interesse?

Verwijderd

kom maar op met die root!!! >:)
(mailen kan ook)

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-01 15:09
Op maandag 22 januari 2001 13:41 schreef D-Smoove het volgende:
Ik heb trouwens root access op (bijna) al zijn servers... iemand interesse?
Ja!

Misschien kan ik dan wel perl-scripts executen, daar heb ik nu geen rechten voor! :(:(:(

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Tja, hier kan ik ook genoeg over meepraten; ongeveer een jaar geleden bij Webgeneral gekomen voor hosting. Leek allemaal goed, veel voor weinig. Toen begonnen de problemen; steeds lag de server eruit, en op een gegeven moment is de server 3(!) weken down geweest!!! Compleet weg! Ook m'n penpal-site met zo'n 400 records was compleet weg! Geen backup natuurlijk die hij ff had ofzo. Hij had als excuus steeds dat het niet zijn schuld was, dat er hackers waren, enz enz... Telefonisch onbereikbaar, heb nog nooit telefonisch contact met hem gehad, altijd in gesprek of niet opgenomen.
E-mail wordt vaak niet gelezen. Eerder had hij een live chat functie, maar die heeft hij ook maar snel weer weggehaald van z'n site.
Op een gegeven moment lagen alle mysql passwords gewoon bloot, doordat hij geen php en inc files meer parste, maar gewoon downloade!
Een paar weken geleden kreeg ik nog een rekening van enkele tientallen guldens. Meteen een e-mail erachteraan, want ik had al lang opgezegd. Excuses zegt die Tom weer, want hij was een administratie aan het opzetten. Nou, dat mocht ook wel ja...
Ook ben ik nog door hem gevraagd om scripts voor www.providertest.nl te schrijven. Die wilde hij zelf maken, terwijl hij zij dat het voor een klant van hem was. Heb ik dus niet gedaan en heel wat over heen en weer gemaild dat hij de boel voor de gek hield. Nou zie je dat providertest.nl helemaal niets voorstelt. Hij wilde het alleen goedmaken door over zijn eigen bedrijfje alleen positieve reacties hiero pte zetten zodat de negatieve reacties op andere testsites in het niet zouden vallen..

Ook heeft de heer Dings zijn naam ondertussen 3 keer veranderd (Flexible-Webgeneral-Webdynamixs geloof ik), en heeft ie gewoon een kantoortje aan huis in Grubbenvorst. Ik heb ook op het punt gestaan maar even naar hem toe te gaan, maar toch maar niet gedaan...
Hij is een keer half failliet verklaard dacht ik, maar nu ineens weer niet(?). Hij ontkent alles enz enz.. een grote zooi..

Wil je meer info? Mail me dan maar ff, maar ga alsjeblieft NOOOOOOOOOIT met Webgeneral in zee!

Verwijderd

Exhale schreef:
Mmm, dis minder....
ik zit sinds kort bij webglobehosting.nl met het domain qwq.nl (tot nu toe best wel ok)
maar nu vond ik die prijsjes van webglobehosting.nl en webgeneral.nl nogal op elkaar lijken....
na een whoisje:

>Domain name:
>
>webgeneral.nl (second domain)
>
>[ enz enz enz enz enz ]

Kortom dezelfde nameservers......
nu hopen dat webglobehosting.nl braaf blijft....
<Gloek!> Ziet er niet best uit voor je :) Xou maar snel een andere host zoeken..
LL Koelkast schreef:
Tja, hier kan ik ook genoeg over meepraten; ongeveer een jaar geleden bij Webgeneral gekomen voor hosting. Leek allemaal goed, veel voor weinig. Toen begonnen de problemen; steeds lag de server eruit, en op een gegeven moment is de server 3(!) weken down geweest!!! Compleet weg! Ook m'n penpal-site met zo'n 400 records was compleet weg! Geen backup natuurlijk die hij ff had ofzo. Hij had als excuus steeds dat het niet zijn schuld was, dat er hackers waren, enz enz... Telefonisch onbereikbaar, heb nog nooit telefonisch contact met hem gehad, altijd in gesprek of niet opgenomen.
[...]
Hij is een keer half failliet verklaard dacht ik, maar nu ineens weer niet(?). Hij ontkent alles enz enz.. een grote zooi..

Wil je meer info? Mail me dan maar ff, maar ga alsjeblieft NOOOOOOOOOIT met Webgeneral in zee!
Hij jat dus gewoon gegevens van je ? Zou'k niet zo maar laten gebeuren, niet alleen omdat je je records kwijt bent, maar vooral omdat hij nu al die gegevens heeft..
Exhale Schreef:
JAAAA! F8-)CKGENERAL! Die ken ik! Ik had er m'n co-located staan! WAT EEN MATENNAAIER! Door hem ben ik ongeveer 6000 !!!!!! leden kwijt op www.webfreak.nl...
Die Tom is echt zo'n klootzak! Hij laat m'n server vastlopen en als we dan vroegen om een reboot moet dat ineens per fax, en duurt het een week!
6000 leden.. Nou, tikt lekker aan..
Peerke Schreef:
Op webhosters.nl ook niets dan slecht, en over nl.internet.providers nog maar niet eens te spreken ...
En ook van die streken om zomaar een domeinnaam te overhuizen (lees jatten) van iemand, zonder dat HIJ er toestemming voor heeft gegeven.

Sorry, maar royeren die hap, zowel bij SIDN, en alvast in de deny-list van de ripe en AMS-IX, mocht ie ooit plannen hebben daaro
[b] + de rest..

't kan aan mij liggen hoor, maar

:? :? :? :? :? :? :? :? :?
IK SNAP NIET DAT DIE MAN NOG RUSTIG ZIJN GANGETJE KAN GAAN! ? ! ?
:? :? :? :? :? :? :? :? :?

• koelkast
  • Niet online
Ik had indertijd www.nepgeneral.com geregd, een parodiesite, is nu niet meer online, en dat had ik naar 'em toegemaild. Vond 'ie toch niet zo leuk.
Ik zei toen dat toen alles zou aanmelden bij zoekmachines en in allerlei forums nepgeneral.com zou gaan zetten, en daar was ie toch niet zo blij mee >:). Toen ik hem weggehaald had, deed m'n hele server het ineens weer :D :??

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 21:40

Yucko

One clown to rule them all !

Oke, ik heb ook nog een leuke. Wij draaiden tot een paar weken geleden een leuke FTP server met daarop allemaal DivX films, maar die moest weg omdat het netwerk van de betreffende universiteit dermate traag werd dat mail lezen niet meer mogelijk was >:)

Wij dus op zoek naar een locatie voor onze bak, en wij dachten dus ook met WebGeneral een goeie gevonden te hebben.

Hieronder een mailtje van onze mailinglist met daarin het gesprek zoals deze gevoerd werd aan de telefoon door een van onze mensen:

[quote]
...

Die gast bij Webgeneral is dus echt gek. Heb gisteren zeker
een half uur met die Tom Dings liggen spreken over zaken als
Dataverkeer,ip-adressen , dns etc ..

Aan de telefoon met Webgeneral :

Is dat echt ONBEPERKT dataverkeer ? Waarop Tom direct vroeg hoeveel
dataverkeer ik wel niet per maand zou verstoken .. ik zei direct +-
1 Terrabyte ofwel 500 KB/sec constant ... Waarop hij zei ohh dat valt
welmee ... want Webgeneral had zeker 2 Gigabit naar Ams-ix liggen alleen
ken ik geen enkel bedrijf die dat heeft en de AMS-ix ook nie :)

Verder staat er in de offerte onbeperkt IP's en ik vroeg dus wat een extra
IP-adres kostte .. en je raadt het nooit ... inderdaad GRATIS je mag
zoveel ip-adressen pakken als je nodig hebt. Uiteraard zette ik direct
mijn vraagtekens hierbij en vroeg maar eens om 500 IP-adressen :) (van te
voren had ik snel bij RIPE gekeken hoeveel IP's Webgeneral had 3
c-netwerken ;)
Naja als ik zoveel nodig had was dat wel te fixen zei hij ... (alleen de
vraag blijft kosteloos ?? Want dat staat in de offerte .. nou vind ik
onbeperkt onmogelijk aangezien er maar met ipv4 maar 2^32 IP-adressen
mogelijk zijn en te bedenken dat de ip-adressen beginnen op te raken.

Vervolgens had Tom het over hun snelle lijnen naar Amerika en dat zij als
een van de enigste ISP binnen 5 hops ofzo in New-York zaten.
Widexs zou veel trager zijn via Carrier1 ... right :)
Ik vroeg dus direct, waarom ik Webgeneral niet bij de Ams-ix zag staan en
daarop antwoorde hij zoals gewoonlijk dat het via andere bedrijven ging
die ook bij Webgeneral horen. Heb maar niet doorgevraagd, want dan zal ik
wel een of andere swam-verhaal krijgen.

Tom vroeg ook naar de soort behuizing die onze server had en ik zei een
19" 4U .. Hij zei dat een midi-tower etc ook had gemogen ... volgens mij
had ik ook een komplete HP server van 2mx2m kunnen opsturen, want die gast
heeft volgens mij een ruimte van 1 KM bij 1 KM als ik hem mag geloven ...
NoT ...

Als Webgeneral niet gewoon bij SupportNet zat, was ik nooit met zo'n
flapdrol in zee gegaan ... Hij komt volgens mij amper bij SupportNet.
Hij zal wel alles uitbesteden en iemand daar kennen die alles fixt.

Nou dit wou ik dus even kwijt over Webgeneral. Die gast liegt en
overdrijft steeds, verder snapt hij niet dat ik eerst alles opgezocht heb
over webgeneral bij RIPE, AMS-ix etc ... zelfs dan nog blijft hij beweren
dat ze weet ik hoeveel capaciteit hebben, maar goed SupportNet
heeft een 100 Mbit naar Ams-IX en daar kunnen we wel even mee vooruit.

...
[/quote]

Toen die bak dan eindelijk per post was aangekomen bij die loser, konden wij deze opeens niet meer bereiken.
De volgende mail kwam toen op de mailinglist:

[quote]
...Hieronder volgt een mailtje dat ik van WebGeneral heb ontvangen,
nadat xxxxxxxxxxxxxxxxxxx niet meer te bereiken was.

Even voor de duidelijkheid.
a) WebGeneral geeft aan "ONBEPERKT DATAVERKEER"
b) WebGeneral zou een 2 GBit naar AMS-IX hebben ;-)
c) Telefonisch heb ik Tom Dings laten we dat we normaal
rond de 600 KB/sec (~4,8 Mbit) aan data-verkeer trokken !

----Mailtje WebGeneral------------------------------------------------
Je draait om en nabij 3,8 Mbit en dat kan absoluut de bedoeling niet zijn lijkt me. Wij begrenzen namelijk niet op de poorten maar de switch schakeld automatisch je systeem uit wanneer blijkt dat je een bepaalde grens die wij instellen ruimschoots overschrijd.

Normaliter trekt een systeem 25 - 125 Kb maar 3,8 Mbit is werkelijk vreemd.
Je draait of iets van software wat veel te veel gedownloaded wordt of er zit iets gigantisch fout in je systeem configuratie. Daarbij genereerd je netwerkkaart ook ca. 10.000.000 collisions in een paar uur. netwerkkaart kapot ?

Met vriendelijke groet,

Technische Beheer
WebGeneral Hosting
--------------------------------------------------------------------

Ofwel je systeem wordt GEWOON uitgezet ... Dit is natuurlijk
niet acceptabel damnit

...
[/quote]

Wat een ezel ... en we hadden hem nog gewaarschuwd voor de traffic. WebGeneral = net zo nep als die borsten van Britney Spears! :(
En dat van dat systeem ... die server = eigendom van een jongen wiens pa een eigen computer-zaak heeft, en heeft alleen maar het beste spul erin gezet (en uitvoerig getest), dus dat die netwerkkaart kadunk is is hoogst onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk had ie zich toch wat verkeken op de traffic van onze DivX-FTP leech bak :)

Die vent moeten ze gewoon ophangen aan de euromast (met natuurlijk de strop rond zijn nek)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Zijn die borsten van Britney nep dan ... :? :) ?

Je systeem uitzetten?? Ik vind het al lame/lomp als ze de switchpoort dichtzetten zonder overleg ... Ohja, Webgeneral heeft geen eigen switch zekers.. :)

Modjes in action !!

-- © 2

• B-Man
  • Niet online
Wat betreft uitzetten: dat doet hij ook zonder reden hoor |:(

Ik had er eind vorig jaar nog een server staan...
Donderdag werkte alles perfect...
Ik kijk zondagavond weer eens... kon de server niet pingen... gvd dacht ik, server had al ergens ander aan het net gehangen en was volledig stabiel... Ik opgebeld, was tom obereikbaar.. Maandagmorgen weer gebeld: "Nee, het is niet onze schuld... je hebt zelf wat verkeerd gedaan" NOT

Was al meer dan een week niet meer ingelogd op die server...

Ding moest weer on-line dus ik heb flink aangedrongen... "Ik bel wel ff met SupportNet, of ze je server even resetten"... Dinsdag morgen... nog niet on-line... GVD... "Ja, ik heb met SupportNet gebeld, en ze hebben je server gereset... Oh doet de server het nog niet, dat kan niet..." ehmmm nou, ik kan 'em toch echt niet pingen..." Ik bel wel ff met SupportNet"... Woensdagmorgen... server on-line...

Ik log ff in... zie ik daar in de logfiles heel leuk dat als laatste "tdings" was ingelogd en netjes "shutdown -h now" heeft uitgevoerd... WTF :r

Heb hem meteen gebeld, dat ik die server wilde ophalen... "Nee, dat gaat niet" Ehhmm waarom niet, we hebben netjes betaald.. "Nou dat kan gewoon niet vanwege de administratie"... WELKE ADMINISTRATIE ? "Nou gewoon... " NEE NIET GEWOON...

Na twee dagen aandringen en bellen met supportnet (daar werd me netjes verteld dat ze schriftelijk toestemming van dhr dings nodig hadden) kon ik eindelijk de server op gaan halen...

Dus ik denk: laat ik eens ff bij supportnet vragen wanneer ze contact met tom gehad hadden over onze server... "Nou meneer, woensdag ochtend" huh ? dhr dings vertelde dat jullie de server al tweemaal eerder hadden gereset ? "Nee meneer, dan zou ik dat hier moeten kunnen terugvinden"...

hahahaha juist >:)

Kreeg nog een vriendelijk glimlach en een brochure van SupportNet mee ;)

NOOIT naar webgeneral...

En ja, die tom die ziet ze vliegen...

• koelkast
  • Niet online
Bovenstaande verhalen komen me wel heeeel bekend voor, al heb ik Tom nooooit kunnen bereiken! :(:(

Verwijderd

Ik had een domeintje bij die gast staan waarbij ik gratis subdomeinen zou krijgen en mysql toegang. Ik heb 2.5 MAAND moeten wachten tot ik eindelijk mysql kreeg, en voor de subdomeinen moest ik 25 piek per stuk gaan betalen. Ik heb geweigerd de rekeingen te betalen ( stuk of 6 ).

Hierop kreeg ik een brief van z'n advocaat of ik wilde betalen. Heb ik schriftelijk een brief teruggestuurd aan z'n advocaat met alle klachten + 30 klachten die ik per e-mail had verzameld >:)

Binnen een paar dagen kreeg ik een brief terug : 'Ik heb de situatie bekeken en vind dat U de rekekningen niet meer hoeft te betalen'.

Yep... fuck you tom *D

• mavink
  • Laatst online: 06-05 09:52
Misschien een stomme vraag (volgens mij ben ik zo'n 5 jaar terug trouwens wel eens bij Tom thuis geweest toen-ie nog een huurlijntje had en z'n hostingbedrijf bestond uit 2 compu's onder z'n buro): heeft iemand weleens contact gehad met een andere werknemer daar (uitgezonderd advocaten, deurwaarders etc >:))? Ik krijg namelijk uit al deze verhalen de indruk dat dat hele bedrijf nog steeds maar uit 1 persoon bestaat.

• B-Man
  • Niet online
Het bedrijf bestaat inderdaad maar uit 1 persoon :)

Klein en niet fijn

• koelkast
  • Niet online
Jah, hij runt het inderdaad in z'n eentje, en doet zich vervolgens voor als "Webgeneral Technische Dienst" , "Webgeneral Administratie", ook nog "Webgeneral Helpdesk", allemaal e-mailadressen van dezelfde persoon: TOM DINGS!!!

Verwijderd

Navraag heeft uitgewezen dat de advocaten waar de Nep general zich omringt eigenlijk zijn curator is en deze inmiddels door de wantoestanden van de Nep general ook wel zijn haren uit zijn hoofd kan trekken van frustratie. :(
Tevens blijkt een overname op het laatste moment niet doorgegaan te zijn.
Logisch , Wie wil er nu een stel bakken die allemaal op 1 nameserver staan? :?
Nu schijnt nepgeneral geheel opgeheven te worden. :) 8-)
Zet dus je domeintjes veilig aangezien er dadelijk niets meer veilig is.
Nog even ter overdenking....................
Aanvalluuuuuuhhhhhhhhhhh

Verwijderd

P.S. t.b.v. Widexs

$ORIGIN template.com.
@ IN SOA ns1.widexs.nl. hostmaster.widexs.nl. (

Dit staat in de /var/named/zonde dir

Draait op de nepgeneral zijn server.
Widexs, vinden jullie het zo maar goed dat jullie scripts geript worden ?

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Hij heeft gewoon een Linux-install laten doen door WideXS, dan knallen ze dat d'r op enzo ...

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Net van de Tel met Dings. 077 366 24 18
Moeder neemt dan op , Met wie ?????
"Met geld, Andre Geld"
Geld dat ik tegoed heb vanwege het niet nakomen van afspraken.

Ton aan de phone......
"Ja, ik ben er mee gestopt , ..."

Hij gestopt ? Nee hoor ......
Het is eindelijk zo ver....
De vogel wordt gekortwiekt.

Allemaal even telefonisch condoleren direkt gevolgd door de wave.
En zorgen dat de man geen poot meer aan de grond krijgt.

De ellllllllllllllllllllllllllllllllendeling.
Dings is gelijk aan Taboe.
Is nog erger platjes (red.: "Zelf geen ervaring mee" en moet na contact met hem onmiddelijk in quarantaine.
Wel wil ik graag weten wat er met de domeinen gebeurd die daar gehost werden ?
90 % staat op webgeneral.nl gerreged. >:)

• B-Man
  • Niet online
JAAAAAAAAAAAH.... is het dan eindelijk zover?

• mavink
  • Laatst online: 06-05 09:52
Interessant... Volgens mij ligt z'n internetverbinding er inmiddels uit. Beide nameservers zijn onbereikbaar. Misschien wil LaDot het zaakje wel overnemen :)

Verwijderd

Het schijnt dat supportnet de servers van tommie naar venlo weg heeft gebracht ofzo :)

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op woensdag 14 februari 2001 23:07 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Het schijnt dat supportnet de servers van tommie naar venlo weg heeft gebracht ofzo :)
Zo, da's een service .... :)

Modjes in action !!

-- © 2

• Steenvoorde
Is 'ie nou over de kop of niet? Hij zou vorige week Dinsdag alle reut verhuist hebben en meteen weer aanzetten. Dat meelde hij tenmiste. Maar nog steeds is alles down! :(

Ik heb ondertussen wel een andere provider gevonden, maar ik ben wel al m'n UBB config- en datafiles kwijt. En door een fout van die Tom is m'n backup ook niet helemaal up-to-date. Ik hoop dat hij die servers nog up gooit, al is het maar voor een dag. Anders heb ik uren werk voor niets gedaan :(:(:(.

• Steenvoorde
Iemand nog iets van deze ballentent gehoord?

Verwijderd

ik vind het wel goed dat dit gebeurd, en vat het niet verkeerd op, als je genaait bent door hem zit je in een kut situatie, maar, misschien dat de mensen zo leren met webgeneral, freehosting ea, dat je niet voor de goedkoopste moet gaan... deze bederven de hele markt, en bovendien als je er serieus over nadenkt, voor die prijzen is het onmogelijk service te verlenen.

• Steenvoorde
Op maandag 26 februari 2001 12:23 schreef Kertje het volgende:
ik vind het wel goed dat dit gebeurd, en vat het niet verkeerd op, als je genaait bent door hem zit je in een kut situatie, maar, misschien dat de mensen zo leren met webgeneral, freehosting ea, dat je niet voor de goedkoopste moet gaan... deze bederven de hele markt, en bovendien als je er serieus over nadenkt, voor die prijzen is het onmogelijk service te verlenen.
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik verw8 aan de ene kant niet dat ik voor een tientje per maand (ex. btw), een snelle server heb die altijd up is. Voor dat geld kan dat iid gewoon niet.

Maar ik verw8 wèl een open een eerlijke communicatie van een bedrijf. Tom mailde, vlak voor hij ermee stopte, dat hij ging verhuizen naar een andere locatie. Sindsdien is er niets meer van hem vernomen. :?
Ik heb meerdere malen om een backup van een file gevraagd en elke keer vertelde hij dat hij een prachtig backup systeem had, maar ik heb nog nooit een file van het gekregen. |:(

Ik zou ook graag mijn .nl-domein willen verhuizen naar een andere provider (staat op zijn naam). Maar aangezien geen van zijn servers meer draaien, kan ik 'm hierover niet meer meelen. :( De telefoon nam hij al niet meer op, dus die service in onveranderd gebeleven >:).

Hij had gewoon moeten zeggen waar het op stond, dan had hij veel meer begrip gekregen van zijn (ex-)klanten.
Ik betaal nu 3 tientjes per maand, zonder domeinhuur. De service is een stuk beter èn een consequenter!

Verwijderd

WebGeneral sucks big time!!!!

Ik had vorig jaar ook een domein van een klant daar onder gebracht (had ie zelf aangegeven). Ik een mooie vacature bank gemaakt met alles erop en eraan.
Na 2 maanden werkte alles perfect: veel bezoekers: 400 CV's in de database en 100 vacatures (zoiets). 3 weken later: 3 weken lang plat, draait weer ... Maar MySQL: pleite !!!!! en geen backup of zo. Alle gegevens pleite!!!

Verwijderd

Hmm op zich vervelend genoeg dat webgeneral zijn zaakjes niet goed geregeld had. Hij is inderdaad gestopt met zijn activiteiten. Dit heb ik ook zeer goede bronnen. Ik vind het alleen een beetje lame van hem dat hij zijn zaakjes niet zo goed geregeld had. Want als hij wat profesioneler had gehandeld (zal wel wat missen) dan had het leuk kunnen lopen aan de klanten te zien die ontevreden over hem zijn. Wil je weten waar je domein heen is of wat er mee gebeurt heb je nog geld tegoed of is je domeinnaam pleite mail dan naar:

dings42@zonnet.nl < mail adres tom.

En nog even voor de zekerheid, dit email adres heb je niet van mij >:) hier kan de user blablablabla nog een puntje aan zuigen met zijn research :)

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 10:22 schreef Steenvoorde het volgende:

[..]
nee okee, helemaal gelijk, maar, dan nog, je trapt er toch in, als hij zegt dat hij een backup server heeft draaien en nog meer mooie praatjes, weet je dat daar kosten aan verbonden zijn. maargoed ikzelf ben er zowel bij superweb (voor inet dan) en bij freehosting ingetrapt en van fouten leer je he :)

waar ik nu bij zit betaal ik fl 25 p/m en vind het echt een superbedrijf, voel me zelfs belangrijk gezien hun reacties naar mij toe, toen de server plat was, belde ze me zelfs op om het te zeggen...rofl had het niet eens gemerkt maar server was halve dag plat ofzo en hoefde die maand niet eens te betalen:P

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 16:15 schreef Kertje het volgende:

[..]

nee okee, helemaal gelijk, maar, dan nog, je trapt er toch in, als hij zegt dat hij een backup server heeft draaien en nog meer mooie praatjes, weet je dat daar kosten aan verbonden zijn. maargoed ikzelf ben er zowel bij superweb (voor inet dan) en bij freehosting ingetrapt en van fouten leer je he :)

waar ik nu bij zit betaal ik fl 25 p/m en vind het echt een superbedrijf, voel me zelfs belangrijk gezien hun reacties naar mij toe, toen de server plat was, belde ze me zelfs op om het te zeggen...rofl had het niet eens gemerkt maar server was halve dag plat ofzo en hoefde die maand niet eens te betalen:P
hnnggg dat is dan wel een goede service, maar een server een halve dag plat is wel pijnlijk voor sommige bedrijven ik vind dat een server maximaal een half uur uit de lucht kan zijn, waarom ik dat vind? Geen idee word al ziek van de gedachte dat mijn email niet aankomt :) hehe

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 16:17 schreef wazzup2k het volgende:

[..]

hnnggg dat is dan wel een goede service, maar een server een halve dag plat is wel pijnlijk voor sommige bedrijven ik vind dat een server maximaal een half uur uit de lucht kan zijn, waarom ik dat vind? Geen idee word al ziek van de gedachte dat mijn email niet aankomt :) hehe
jah nou was eenmalig geloof dat bedrijf die 1 van de nameservers deed failliet was gegaan en het bedrijf met de problemen liet zitten, anyway als ze geen geld terug hadden gegeven was ik ook boos geweest :P
Pagina: 1