Wat betreft uitzetten: dat doet hij ook zonder reden hoor
Ik had er eind vorig jaar nog een server staan...
Donderdag werkte alles perfect...
Ik kijk zondagavond weer eens... kon de server niet pingen... gvd dacht ik, server had al ergens ander aan het net gehangen en was volledig stabiel... Ik opgebeld, was tom obereikbaar.. Maandagmorgen weer gebeld: "Nee, het is niet onze schuld... je hebt zelf wat verkeerd gedaan" NOT
Was al meer dan een week niet meer ingelogd op die server...
Ding moest weer on-line dus ik heb flink aangedrongen... "Ik bel wel ff met SupportNet, of ze je server even resetten"... Dinsdag morgen... nog niet on-line... GVD... "Ja, ik heb met SupportNet gebeld, en ze hebben je server gereset... Oh doet de server het nog niet, dat kan niet..." ehmmm nou, ik kan 'em toch echt niet pingen..." Ik bel wel ff met SupportNet"... Woensdagmorgen... server on-line...
Ik log ff in... zie ik daar in de logfiles heel leuk dat als laatste "tdings" was ingelogd en netjes "shutdown -h now" heeft uitgevoerd... WTF
Heb hem meteen gebeld, dat ik die server wilde ophalen... "Nee, dat gaat niet" Ehhmm waarom niet, we hebben netjes betaald.. "Nou dat kan gewoon niet vanwege de administratie"... WELKE ADMINISTRATIE ? "Nou gewoon... " NEE NIET GEWOON...
Na twee dagen aandringen en bellen met supportnet (daar werd me netjes verteld dat ze schriftelijk toestemming van dhr dings nodig hadden) kon ik eindelijk de server op gaan halen...
Dus ik denk: laat ik eens ff bij supportnet vragen wanneer ze contact met tom gehad hadden over onze server... "Nou meneer, woensdag ochtend" huh ? dhr dings vertelde dat jullie de server al tweemaal eerder hadden gereset ? "Nee meneer, dan zou ik dat hier moeten kunnen terugvinden"...
hahahaha juist
Kreeg nog een vriendelijk glimlach en een brochure van SupportNet mee
NOOIT naar webgeneral...
En ja, die tom die ziet ze vliegen...