Hallo,
Ik heb een pc samengesteld het gaat om het volgende.
Sapphire ATI X800GTO 256MB
Twinmos 1GB DDR400 Dual Channel kit
NEC ND-4550 16x DL Zwart BLK
Samsung 17" 730BF TFT
LOGITECH Cordless Desktop MX3100
Athlon64 939 3200+ 2000Mhz BOX Venice
GIGABYTE GA-K8NF9
MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16mb 6L200S0
Zalman ZM400B-APS 400watt PSU
Antec plusview 2 case
Ik heb alles volgens de handleidingen geinstalleerd.
Nu willen wilden we voor de eerste keer het systeem starten, maar er gebeurt niks. Alleen gaat 1 letje aan voor een halve seconde en de cpu kooler beweegt een klein stukje.
Ik heb vervolgens alle kabels weer losgekoppelt van het moederbord, en toen opgestart. Dit boekte meer succes de fans begonnen te draain en de pc startte.
Vervolgens alle hardware weer om de buurt aangesloten en aldoor gekeken of hij nog startte.
Dit ging weer fout nadat ik de front usb en firewire en de extra usb en firewire aansloot. Weer het zelfde als in het begin. Toen de usb en firewire weer losgekoppelt. En weer het systeem gestart, toen deed hij niks meer zelfs het ledje en de fan bewogen niet.
Ik heb het bios al een aantal keer gereset door 10min de batterij eruit te halen.
Dit alles tot geen succes.
Weet iemand wat dit probleem kan zijn.
Mvgr, Bas
Ik heb een pc samengesteld het gaat om het volgende.
Sapphire ATI X800GTO 256MB
Twinmos 1GB DDR400 Dual Channel kit
NEC ND-4550 16x DL Zwart BLK
Samsung 17" 730BF TFT
LOGITECH Cordless Desktop MX3100
Athlon64 939 3200+ 2000Mhz BOX Venice
GIGABYTE GA-K8NF9
MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16mb 6L200S0
Zalman ZM400B-APS 400watt PSU
Antec plusview 2 case
Ik heb alles volgens de handleidingen geinstalleerd.
Nu willen wilden we voor de eerste keer het systeem starten, maar er gebeurt niks. Alleen gaat 1 letje aan voor een halve seconde en de cpu kooler beweegt een klein stukje.
Ik heb vervolgens alle kabels weer losgekoppelt van het moederbord, en toen opgestart. Dit boekte meer succes de fans begonnen te draain en de pc startte.
Vervolgens alle hardware weer om de buurt aangesloten en aldoor gekeken of hij nog startte.
Dit ging weer fout nadat ik de front usb en firewire en de extra usb en firewire aansloot. Weer het zelfde als in het begin. Toen de usb en firewire weer losgekoppelt. En weer het systeem gestart, toen deed hij niks meer zelfs het ledje en de fan bewogen niet.
Ik heb het bios al een aantal keer gereset door 10min de batterij eruit te halen.
Dit alles tot geen succes.
Weet iemand wat dit probleem kan zijn.
Mvgr, Bas