De nieuwe Daemon Tools 4 wil niet installeren. Hij vraagt om opnieuw op te starten om na het herstarten en dan verder te gaan, maar als het windows logo moet verschijnen herstart de computer en krijg ik dat scherm waar je kunt kiezen uit veilige modus, veilige modus met netwerk, laatst bekende juiste configuratie en windows normaal starten. Als ik daar kies voor windows normaal starten herstart de computer weer. Als ik kies voor juist bekende configuratie start windows, start de daemon setup, maar die begint weer van voren af aan, en vraagt opnieuw om te herstarten.
Het kan komen omdat ik eerder 3.47 had, en die heb ik verwijderd, maar de drive staat nog altijd in Deze Computer.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Oude drives verwijderen in apparaatbeheer
- Driverbestanden verwijderd in system32 map EN register
- Post op het daemon forum gezet, antwoord is dat ik driverbestanden moet deleten, had ik al gedaan dus daar word ik ook niet wijzer van
Het kan komen omdat ik eerder 3.47 had, en die heb ik verwijderd, maar de drive staat nog altijd in Deze Computer.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Oude drives verwijderen in apparaatbeheer
- Driverbestanden verwijderd in system32 map EN register
- Post op het daemon forum gezet, antwoord is dat ik driverbestanden moet deleten, had ik al gedaan dus daar word ik ook niet wijzer van