Een maat van me is onlangs druk bezig geweest met zich te verdiepen in xhtml en wilde graag het e.e.a. crossbrowser bewerkstelligen. Bij het testen in IE ging alles naar verwachting, echter bij firefox kregen we iets totaal aparts te zien; de commentblock is gewoon dood leuk te lezen in de browser.
Het grappige is, het gebeurt slechts in een paar specifieke gevallen, waarin ik even gevarieerd heb met het aantal streepjes. De gehanteerde commentaar conventie terzijde, is dit toch een parse bug dunkt me? Of heeft iemand een verklaring hiervoor
, ik kan er iig niet echt een regelmaat in vinden, en moet het afdoen als ongedefinieerd gedrag.
Het grappige is, het gebeurt slechts in een paar specifieke gevallen, waarin ik even gevarieerd heb met het aantal streepjes. De gehanteerde commentaar conventie terzijde, is dit toch een parse bug dunkt me? Of heeft iemand een verklaring hiervoor
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html> <head> <title>IG UT-Strangelove Clan</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="default.css" /> </head> <body> <!-- ------------------------ Site navigation ----------------------- --> <!-- ------------------------ Site navigation ---------------------------- --> <!-- ----------------------- Site navigation ----------------------- --> </body> </html> |