Ik zit met een probleem. Ik moet een overzicht creeëren waarin alles gefilterd moet worden op maand+jaar.
Nu hebben de kolommen de eigenschap "Datum/tijd" en dus zijn de records op basis van DD-MM-YYYY HH:MM:SS
Nu wil ik hier dus MM-YYYY uit filteren in een kolom in de query. Het zal vast niet heel erg lastig zijn maar ik zit er al de hele dag aan te ploeteren en zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand me hier uit helpen?
Ik gebruik de SQL code in Access trouwens.
De query die ik tot nu heb is:
Bij de SELECT-statement is maand de kolom waar de variable in moet komen
Nu hebben de kolommen de eigenschap "Datum/tijd" en dus zijn de records op basis van DD-MM-YYYY HH:MM:SS
Nu wil ik hier dus MM-YYYY uit filteren in een kolom in de query. Het zal vast niet heel erg lastig zijn maar ik zit er al de hele dag aan te ploeteren en zie door de bomen het bos niet meer. Kan iemand me hier uit helpen?
Ik gebruik de SQL code in Access trouwens.
De query die ik tot nu heb is:
code:
1
2
3
| SELECT b.batchnr, b.starttijdstip, b.stoptijdstip, bd.Verpakkingslijn, bd.stationnr, maand FROM batchdoseerstation AS bd, batch AS b, receptonderdeel AS r WHERE (((b.batchnr)=bd.batch) And ((bd.Halffabrikaat)=r.halffabrikaat) And ((bd.gewicht) Not Between r.mingewicht And r.maxgewicht)); |
Bij de SELECT-statement is maand de kolom waar de variable in moet komen
[ Voor 31% gewijzigd door Bezzerk op 22-12-2005 20:41 ]