Hey,
Mijn broertje heeft vanmiddag een nieuwe videokaart gekocht.
Ik heb hem geholpen met inbouwen maar toen we de voeding kabel achter in de PC staken begon de videokaart te piepen.
Ik schrok hier nogal van want ik wist niet dat er een pieper opzat
ik dacht dat het een spoel was ofzo.
maargoed, het vreemde is dus dat ik alleen nog maar de voedingkabel in de voeding gestoken heb en dat ding begint al te piepen, de pc staat dus nog niet eens aan.
We hebben ook alle Hardeschijven en cdrom spelers etc. losgekoppeld, maar dit hielp niks.
En uiteraard heb ik natuurlijk de voeding kabel van de videokaart zelf aangesloten.
Nu is mijn vraag dus, hoe kan dit en hoe is dit op te lossen ?
We hebben nu van videokaart geruild, ik heb nu dus zijn nieuwe N6600 TD in mijn pc, en hij mijn FX5900XT.
Zijn systeem specificaties zijn:
Mobo: Epox 8RDa+
Processor: AMD Athlon XP 1600+
Memory:2x256 MB DDR PC 2700
Voeding: 300 watt
Het moederdbord is dus al redelijk oud geloof ik.
P.S: Zit er een groot verschil tussen de GeForce FX5900XT en de N6600 TD ?
Bedankt voor de reacties alvast!
Mijn broertje heeft vanmiddag een nieuwe videokaart gekocht.
Ik heb hem geholpen met inbouwen maar toen we de voeding kabel achter in de PC staken begon de videokaart te piepen.
Ik schrok hier nogal van want ik wist niet dat er een pieper opzat
maargoed, het vreemde is dus dat ik alleen nog maar de voedingkabel in de voeding gestoken heb en dat ding begint al te piepen, de pc staat dus nog niet eens aan.
We hebben ook alle Hardeschijven en cdrom spelers etc. losgekoppeld, maar dit hielp niks.
En uiteraard heb ik natuurlijk de voeding kabel van de videokaart zelf aangesloten.
Nu is mijn vraag dus, hoe kan dit en hoe is dit op te lossen ?
We hebben nu van videokaart geruild, ik heb nu dus zijn nieuwe N6600 TD in mijn pc, en hij mijn FX5900XT.
Zijn systeem specificaties zijn:
Mobo: Epox 8RDa+
Processor: AMD Athlon XP 1600+
Memory:2x256 MB DDR PC 2700
Voeding: 300 watt
Het moederdbord is dus al redelijk oud geloof ik.
P.S: Zit er een groot verschil tussen de GeForce FX5900XT en de N6600 TD ?
Bedankt voor de reacties alvast!