"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
kun je er geen foto van maken?
punt2. wat voor BIOS zit erop, AMI, Award, Phoenix??
en a/d hand van het BIOS nummer (onderin tijdens het booten) kun je op een aantal sites de mobo-fabrikant achterhalen,
staat er ook geen typenr. op het bord zelf? (fysiek kijken dus!!)
punt2. wat voor BIOS zit erop, AMI, Award, Phoenix??
en a/d hand van het BIOS nummer (onderin tijdens het booten) kun je op een aantal sites de mobo-fabrikant achterhalen,
staat er ook geen typenr. op het bord zelf? (fysiek kijken dus!!)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nee, want ik heb geen webcam, scanner of camera.
Award modular bios v4.50g
Bios nummer : 04/18/95-UMC-881/886A02A4X5V31-00
Type nummer(wat op het mobo staat) : 702710b 35-8216-01 c0063-10
Award modular bios v4.50g
Bios nummer : 04/18/95-UMC-881/886A02A4X5V31-00
Type nummer(wat op het mobo staat) : 702710b 35-8216-01 c0063-10
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Je kan op de volgende site kijken wat voor moederbord je hebt.
http://www.ping.be/bios/numbers.shtml
Je zou een moederbord met een
UMC 8881E/8886B Chipset
van vtech (pcpartners) hebben maar bekijk het zelf even.
http://www.ping.be/bios/numbers.shtml
Je zou een moederbord met een
UMC 8881E/8886B Chipset
van vtech (pcpartners) hebben maar bekijk het zelf even.
ja het is idd een vtech / pcpartner .
maar ik weet niet wat je ervoor zoekt (bios update of alleen specs?), want ik kan verder nix over het bord zelf vinden!
maar ik weet niet wat je ervoor zoekt (bios update of alleen specs?), want ik kan verder nix over het bord zelf vinden!
[dit is een tussenpost, ik ben ondertussen nog steeds bezig met de machine]
Ik heb hem nou getest en alles schijnt te werken.
Ik krijg alleen een cd-rom niet gedetecteerd in mijn bios. Geen enkele (Aztech 4x, HP 7200i en Kenwood 72X) op beide IDE en in standje master, slave of cable select.
Ben nu bezig de bios te update-n, die btw niet-millenium proof is(Bedoelen ze de jaarwisseling of WinME mee >:)>:)>:)>:)>:) )
Anders zal ik Linux via floppys moeten installeren (Fijn een stukkie installeren, 6 CDs op hoeveel ??? floppys, stuk of 3000??, Term : Diskjockey :):):):) )
Ik heb hem nou getest en alles schijnt te werken.
Ik krijg alleen een cd-rom niet gedetecteerd in mijn bios. Geen enkele (Aztech 4x, HP 7200i en Kenwood 72X) op beide IDE en in standje master, slave of cable select.
Ben nu bezig de bios te update-n, die btw niet-millenium proof is(Bedoelen ze de jaarwisseling of WinME mee >:)>:)>:)>:)>:) )
Anders zal ik Linux via floppys moeten installeren (Fijn een stukkie installeren, 6 CDs op hoeveel ??? floppys, stuk of 3000??, Term : Diskjockey :):):):) )
ehjaaa het zou kunnen dat het bord zo oud is dat het alleen PIO1 cd-rom spelers of zels helemaal GEEN cd-rom spelers kan detecteren
in dat geval zou ik er een oude geluidskaart in rossen die een CD-ROM IDE interface heeft en vanaf daar proberen de CD-ROM aan te sturen, vraag is of linux dat pikt natuurlijk (is te hopen van wel)..
anders kun je 't misschien ook nog proberen via een netwerkkaart..
in dat geval zou ik er een oude geluidskaart in rossen die een CD-ROM IDE interface heeft en vanaf daar proberen de CD-ROM aan te sturen, vraag is of linux dat pikt natuurlijk (is te hopen van wel)..
anders kun je 't misschien ook nog proberen via een netwerkkaart..
Of ff linux op een harde schijf zetten en vanaf die harde schijf installeren...
Nouja, Ik denk dat ik hem bij het oud vuil zet. De floppy wil alleen lezen en niet schrijven. Weer met meerdere floppydrives getest dus moet het aan het mobo liggen.
Iemand interesse in een computer. Ik heb laatst nog een Pentium 133 voor 1000 keiharde guldens verkocht :):):):):):):):):)
Iemand interesse in een computer. Ik heb laatst nog een Pentium 133 voor 1000 keiharde guldens verkocht :):):):):):):):):)
OplichterOp zaterdag 20 januari 2001 19:22 schreef Mahena het volgende:
....
Wat nou oplichter ?!? Hij vroeg "wat wil je ervoor hebben ?" Toen zei ik "1000 piek is wel leuk" "Ok" zei hij toen. En hij legt 1000 piek op tafel. Nou wat moet je dan B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)
Verwijderd
NEEEEEEEEEEEEE zet alsjeblieft geen computers bij het vuil, dat is zielug
ik haal ze er altijd weg als ik ze zie en sla ze op in mijn kamertje, ik heb zelfs nog een 486 ervandaan gehaald met een 500Mb hd die nu in m'n zussies 333Mhz systeem zit (mijn oude proc en geheugen)
Mail me effe als je hem wilt hebben. je kunt hem gratiz afhalen enne ... garantie tot aan de deurknop, de mijne wel te verstaan 
Mijn r@@t is zo groot, ik zit rondom Rotterdam-isch...
Mijn r@@t is zo groot, ik zit rondom Rotterdam-isch...
Pagina: 1