Een ontzettend slechte topic-title, maar alvast mijn excuus voor mijn gebrek aan creativiteit. Mijn windows start dus niet door.
Gisteravond kreeg ik opeens een melding dat er een Windows bestand corrupt was. Ik kreeg een noodoproep, waardoor ik wegmoest. Het enige wat mij vaag bijstond was iets van "ARMX****.DLL". Toen ik thuis kwam, heb ik niet echt nagedacht, en heb ik via Remote Admin mijn PC uitgezet.
Als ik nu mijn PC aanzet, stopt hij al met booten voordat ik bij het inlogscherm ben. Ik krijg dan een blauwe wallpaper, een muiscursor en verder niets. Geeneens HDD-activiteit.
Wat ik al geprobeerd heb:
a) "Windows over windows heenzetten", waarbij alle DLL's verschoond worden
b) File repair via ERD-commander, maar deze herkend helaas niks.
c) Google, maar zonder die belangrijke filename kan ik niks.
Iemand enig idee waar ik de Windows Logfiles door kan lezen, op zoek naar dit bestandje??
Gisteravond kreeg ik opeens een melding dat er een Windows bestand corrupt was. Ik kreeg een noodoproep, waardoor ik wegmoest. Het enige wat mij vaag bijstond was iets van "ARMX****.DLL". Toen ik thuis kwam, heb ik niet echt nagedacht, en heb ik via Remote Admin mijn PC uitgezet.
Als ik nu mijn PC aanzet, stopt hij al met booten voordat ik bij het inlogscherm ben. Ik krijg dan een blauwe wallpaper, een muiscursor en verder niets. Geeneens HDD-activiteit.
Wat ik al geprobeerd heb:
a) "Windows over windows heenzetten", waarbij alle DLL's verschoond worden
b) File repair via ERD-commander, maar deze herkend helaas niks.
c) Google, maar zonder die belangrijke filename kan ik niks.
Iemand enig idee waar ik de Windows Logfiles door kan lezen, op zoek naar dit bestandje??
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 19:30 ]