Toon posts:

Geen driver voor asus laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude asus laptop en ik heb daar 98 opnieuw opgezet. Maar nu ben ik er achter gekomen dat ik geen drivers heb. Heb internet afgezocht en nergens zijn voor dat model driver voor het beeldscherm te vinden. De resolutie staat namelijk op 640 bij 480, terwijl eerst op 1024 756 stond. Het gaat om een asus laptop L7200/7300, wie kan me aan zo'n driver helpen? Alvast bedankt

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07 07:47

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Er zijn proggies die je wel eens verder zouden kunnen helpen zoals Aida32 (moeilijk te vinden nog) en Everest (van lavalys, ook discontinued volgens mij voor de free versie, maar een trail kun je zo dld'en)

Op het moment dat je weet waar je precies naar zoekt, kost het misschien wat moeite maar is het wel te doen.

En anders is www.driverguide.com misschien nog een uitkomst.

Powered By C8H10N4O2

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je gezocht dan :? Want mijn glazen bol is stuk ;)
Staat op de site van Asus niks? Zal toch zeker wel? En anders ff bij driverguide zoeken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er nu mee bezig, bedankt voor de moeite

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 15:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Je zoekt overigens niet de driver voor het beeldscherm, maar voor videokaart.
Everest kan je vast wel vertellen welke driver je nodig hebt (zoals boven al vermeld is).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Driver Guide had deze driver nog, terwijl asus deze driver niet meer leverde.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Volgende keer dus ajb eerst even zelf zoeken voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.