[UD-Grid] Nieuwe kanker data geladen

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Je gelooft je ogen misschien niet, maar toch heb ik goed nieuws in verband met het kankeronderzoek.

Na lang wachten is er eindelijk goed nieuws gekomen vanuit Oxford, er zijn nieuwe WU's mbt het kankeronderzoek! Deze zouden op deze moment al voor een deel geladen moeten zijn en snelle pc's zullen deze zeker al opgepikt hebben.

Nu, ik zou Blue_man niet zijn als ik geen problemen voorzie, daarom ook een kleine post mijnentwege om eventuele problemen reeds vooraf op te lossen.

Tijdens het inladen van deze units is het mogelijk dat net op die moment jouw client wil connecten. Die zal op zijn beurt dan een melding kunnen geven dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Laat de client met rust en hij zal binnen het uur opnieuw proberen, normaal met goede uitslag als gevolg.
Heb je echter grotere problemen kan/moet je deze melden hier in de DPCH, als je een account hebt op de fora van grid.org plaats je een engelstalig bericht in het volgende topic: http://forum.grid.org/phpBB/viewtopic.php?t=18361
De nieuwe units staan al gekend als zeer snelle (wie herinnert zich nog 'smallpox') units.

mbt oude kankerunits: zoals sommigen zich nog zullen herinneren hebben we deze zomer last gehad van stoute servers. De sint heeft ondertussen nieuwe gebracht, maar sinds medio 2005 verwerken we dus ook oude kankerunits.
Om deze toch nog punten te laten opleveren, raad ik je aan om deze zo snel mogelijk terug te sturen naar grid.org (voor de spaarders: nieuwjaar moet nog lukken :P ). Wanneer ik weet dat ze geen punten meer opleveren komt er hoogst waarschijnlijk wel een post van me.

mbt Human Proteome Folding / Rosetta (niet Rosetta@Home!): deze lopen op hun laatste benen, aangezien het einde van het jaar eraan komt is grid.org/UD ook in vakantie, en zou het wel eens kunnen zijn dat de laatste verwerkt worden voor het einde van het jaar.
Geen reden om je pc koud te laten worden: schakel nu al in je profielen in dat je beide projecten wil verwerken, zou krijgt je pc geen kou. (client en profiel worden gesynct bij het versturen van een WU).

Tot hier mijn kleine post :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Waarom de nieuwe data ?? is er resultaat gehaalt uit de oude ??

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Blue_man
Pim. schreef op donderdag 22 december 2005 @ 18:56:
Waarom de nieuwe data ?? is er resultaat gehaalt uit de oude ??
Omdat er regelmatig andere moleculen als interessant bevonden worden en bijgevolg ook onderzocht worden op hun mogelijke bijdrage in dit onderzoek naar kanker.

Waarom dit aparte topic vraag jij je waarschijnlijk (als mod) af?
Omdat het lang geleden is dat er nieuwe data geladen is (we verwerkte 'tweedehands' WU's) en aangezien ik geen tijd heb om een nieuwspost te maken gooide ik maar wat op /5.

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

Toen ik de topic titel zag links op tweakers.net dacht ik: nou nou wel een beetje grof hoor, blijkt het een DPC project te zijn. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 19:07 ]

• p0p0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-12-2017
mja, de titel komt een beetje apart over idd :o

Back by dope demand!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Blue_man schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:03:
[...]

Omdat er regelmatig andere moleculen als interessant bevonden worden en bijgevolg ook onderzocht worden op hun mogelijke bijdrage in dit onderzoek naar kanker.
Ah, maar er is niet een rechtstreeks resultaat aan te wijzen uit de eerste wu's ?
Waarom dit aparte topic vraag jij je waarschijnlijk (als mod) af?
Omdat het lang geleden is dat er nieuwe data geladen is (we verwerkte 'tweedehands' WU's) en aangezien ik geen tijd heb om een nieuwspost te maken gooide ik maar wat op /5.
Ik juich dit alleen maar toe, voor dit soort dingen mag je zoveel topics openen als je wilt. Alle info over de projecten is welkom :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Prima topic, maar ik vraag of de moderator de topictitel zou willen wijzigen. Het kwam mij vrij agressief over totdat ik de inhoud las.

"anti-kanker data" klinkt heel wat beter ;)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Het is juist kanker, topictitel is imo prima.

Prima blue_man, fijn dat je ons zo op de hoogte houd van wat er gaande is. :) Goeie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Pim: enkele mensen op het forum dachten net als jij, en persoonlijk hoop ik dat dit WU's zijn waar er naar resultaten gekeken is van de vorige WU's. Maar daar heb ik voorlopig nog geen informatie over.

le·vens·moe (bn.)

Pagina: 1