Als een modje zich genoodzaakt voelt om de titel te wijzigen dan graag, maar ik kwam niet op iets beters.
Ik zal even duidelijk uitleggen wat me nu weer bezielt
De laatste tijd ben ik me steeds meer gaan interesseren voor fotografie. Het lijkt me opzich leuk om een cursus te volgen waardoor je gewoon meer kijk krijgt op het kunstje en waar je ook het een en ander leert over technieken etc. Nu weet ik natuurlijk al best wat van fotografie, basis termen als Iso, diafragma en sluitertijd zijn gesneden koek. Maar bij fotografie komt meer kijken en dat zou ik graag ook ontdekken. Zodat je een andere kijk krijgt op dingen en dit ook op bijzondere foto's kan overbrengen. Bijvoorbeeld modellen shoots: commentaar geven op showcases zoals ik weleens doe is makkelijk, maar zelf heb ik nog nooit een model gefotografeerd. Dit soort dingen lijken me leuk, maar zonder gebrek aan kennis (waar let je op ed) lijkt me dit zinloos.
Natuurlijk lijkt me de fotoacademie wel wat. Maar ik studeer full-time aan de Universiteit van Tilburg en heb daar dus geen tijd voor. Verder moet het hobby blijven en geen beroep, want daar zie ik geen brood in. Eigenlijk wil ik dus een cursus doen die ik in het weekend en in de avonduren een beetje bij kan houden en waar ik veel leer. Ik heb zelf deze 2 cursussen gevonden:
Digitale fotografie bij de LOI
Fotografie bij de LOI
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel geintresseerd op het gebied van digitale fotografie. Ik zie mezelf niet in een DOKA staan bijvoorbeeld. Een jaar geleden is hier ook een soortgelijk topic over geweest maar er stonden niet echt nuttige replies in. Vandaar dat ik maar even een nieuw topic over. Heeft iemand tips voor mij?
Ik zal even duidelijk uitleggen wat me nu weer bezielt
Natuurlijk lijkt me de fotoacademie wel wat. Maar ik studeer full-time aan de Universiteit van Tilburg en heb daar dus geen tijd voor. Verder moet het hobby blijven en geen beroep, want daar zie ik geen brood in. Eigenlijk wil ik dus een cursus doen die ik in het weekend en in de avonduren een beetje bij kan houden en waar ik veel leer. Ik heb zelf deze 2 cursussen gevonden:
Digitale fotografie bij de LOI
Fotografie bij de LOI
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel geintresseerd op het gebied van digitale fotografie. Ik zie mezelf niet in een DOKA staan bijvoorbeeld. Een jaar geleden is hier ook een soortgelijk topic over geweest maar er stonden niet echt nuttige replies in. Vandaar dat ik maar even een nieuw topic over. Heeft iemand tips voor mij?