Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Zie screenshot.. spreekt voor zich.. bijlagen gewoon in nieuw document zetten.. althans dat is mijn methode

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenGans op 22-12-2005 18:06 . Reden: Prive gegevens ;) ]
Of: invoegen --> eindemarkering
Type sectie einde op volgende pagina.
Dan kan je weer opnieuw beginnen met nummeren.
Hoeven je bijlagen niet in apart document.
Type sectie einde op volgende pagina.
Dan kan je weer opnieuw beginnen met nummeren.
Hoeven je bijlagen niet in apart document.
Homo sapiens non urinat in ventum
Ivm word > pdf conversie moet het in één document staan.
Nu stond het in 2 documenten die zijn samengevoegd.
De paginanummering vanaf pagina 2 is nu goed. Alleen begint nu de pagina nummering als volgt:
1,2,1,2,3,4,5 etc......
De pagina nummering 1 en 2 moeten dus nog weg.
In de voettekst staan verder nog een streep en een titel.
Deze moet ook niet overal komen te staan.
Ik heb al geprobeerd een wit blok als plaatje in te voegen over de tekst die moet verdwijnen maar dit werkt niet goed (kleur wijkt af/streep blijft staan).
Kan de voettekst niet op een aantal pagina's verdwijnen zonder dat dit overal gebeurd?
Nu stond het in 2 documenten die zijn samengevoegd.
De paginanummering vanaf pagina 2 is nu goed. Alleen begint nu de pagina nummering als volgt:
1,2,1,2,3,4,5 etc......
De pagina nummering 1 en 2 moeten dus nog weg.
In de voettekst staan verder nog een streep en een titel.
Deze moet ook niet overal komen te staan.
Ik heb al geprobeerd een wit blok als plaatje in te voegen over de tekst die moet verdwijnen maar dit werkt niet goed (kleur wijkt af/streep blijft staan).
Kan de voettekst niet op een aantal pagina's verdwijnen zonder dat dit overal gebeurd?
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Kop- en voettekst zijn sectiegevoelig. Ontkoppel de beide voetsecties dmv in de voettekst van sectie 2 de link te verwijderen ("Zelfde als vorige" in de werkbal kop-/voettekst) en verwijder dan de paginanummering uit sectie 1.
Succes!
Succes!
Hoe ontkoppel ik beide voetteksten.Qman schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:02:
Kop- en voettekst zijn sectiegevoelig. Ontkoppel de beide voetsecties dmv in de voettekst van sectie 2 de link te verwijderen ("Zelfde als vorige" in de werkbal kop-/voettekst) en verwijder dan de paginanummering uit sectie 1.
Succes!
Ik zie "zelfde als vorige" staan bij de voettekst. Maar ik krijg deze link niet weg cq zichtbaar om te verwijderen....
Als je de header of footer aktief hebt heb je ook een zwevend menu'tje "Header and Footer". Daar staat een icoon in dat "Same as previous" heet, die moet je uit zetten.
Signatures zijn voor boomers.
Pagina: 1