Beste tweakers,
ik heb zojuist een voorgeïnstalleerde pc binnengekregen maar op de 1 of andere manier werken zowel het toetsenbord als de muis niet!!
Windows Home start gewoon op, alles werkt als het goed is naar behoren.
Systeem specs:
AMD Athlon X2 4200
4x512mb DDR geheugen
ATI Radeon Peak 128mb
2x250GB Maxtor schijven
Wat ik heb gedaan:
Receiver in de de poorten voor muis en toetsenbord gedaan (groen in groen en paars in paars).
2 AAA batterijen in de muis gedaan, op "receiver" knopje gedrukt en volgens het boekje als het lampje dan 1 keer brandt, dan heeft ie signaal.
2 AAA batterijen in het toetsenbord gedaan. Er staat in het boekje dat ik nu ook het receiver knopje moet indrukken aan de rechterkant maar ik kan helemaal geen receiver knopje vinden?!
De muis zou als het goed het nu moeten doen maar hij doet dus helemaal niks!
Wat kan ik fout hebben gedaan?
ik heb zojuist een voorgeïnstalleerde pc binnengekregen maar op de 1 of andere manier werken zowel het toetsenbord als de muis niet!!
Windows Home start gewoon op, alles werkt als het goed is naar behoren.
Systeem specs:
AMD Athlon X2 4200
4x512mb DDR geheugen
ATI Radeon Peak 128mb
2x250GB Maxtor schijven
Wat ik heb gedaan:
Receiver in de de poorten voor muis en toetsenbord gedaan (groen in groen en paars in paars).
2 AAA batterijen in de muis gedaan, op "receiver" knopje gedrukt en volgens het boekje als het lampje dan 1 keer brandt, dan heeft ie signaal.
2 AAA batterijen in het toetsenbord gedaan. Er staat in het boekje dat ik nu ook het receiver knopje moet indrukken aan de rechterkant maar ik kan helemaal geen receiver knopje vinden?!
De muis zou als het goed het nu moeten doen maar hij doet dus helemaal niks!
Wat kan ik fout hebben gedaan?