Na het overlezen van diverse gelijkaardige topics slaag ik er maar niet in om geluid uit mijn Creative boxen te krijgen, dus nog maar eens een ultieme noodkreet!
AMD 64 3500+
A8NSLI-B moederboard, bios versie 1013 (10/21/2005)
Apacer 512mb DDR400 (werkt perfect, mag evt opgenomen worden)
ATI X800GT
2 x SATA: WD Raptor 74gb, Seagate 300gb
Het lukt mij dus niet om maar iets uit mijn Creative FPS2000 systeem te krijgen.
Heb al de uitgangen al eens geprobeerd maar geen resultaat, normaal zou het in Lime moeten aangesloten worden. FPS systeem is aangesloten via een gewone geluidsfiche.
Wanneer ik mijn koptelefoon aansluit heb ik wel perfect geluid.
Heb al een mijn vorige SB Live aangesloten, maar daar krijg ik ook geen geluid meer uit, ook niet wanneer ik de BIOS mijn AC97 op disabled zet.
De REaltek AC97 drivers (versie A380) zijn geïnstalleerd.
Heb ook al eens de twee blauwe jumpers eraf gehaald omdat deze ook vermeld waren wanneer je met Front panel audio werkt (werk ik niet mee), fiches worden dus allemaal achteraan de kast aangesloten.
Alle suggesties zijn meer dan welkom!
AMD 64 3500+
A8NSLI-B moederboard, bios versie 1013 (10/21/2005)
Apacer 512mb DDR400 (werkt perfect, mag evt opgenomen worden)
ATI X800GT
2 x SATA: WD Raptor 74gb, Seagate 300gb
Het lukt mij dus niet om maar iets uit mijn Creative FPS2000 systeem te krijgen.
Heb al de uitgangen al eens geprobeerd maar geen resultaat, normaal zou het in Lime moeten aangesloten worden. FPS systeem is aangesloten via een gewone geluidsfiche.
Wanneer ik mijn koptelefoon aansluit heb ik wel perfect geluid.
Heb al een mijn vorige SB Live aangesloten, maar daar krijg ik ook geen geluid meer uit, ook niet wanneer ik de BIOS mijn AC97 op disabled zet.
De REaltek AC97 drivers (versie A380) zijn geïnstalleerd.
Heb ook al eens de twee blauwe jumpers eraf gehaald omdat deze ook vermeld waren wanneer je met Front panel audio werkt (werk ik niet mee), fiches worden dus allemaal achteraan de kast aangesloten.
Alle suggesties zijn meer dan welkom!