Toon posts:

Online Flash games vertragen

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik mag af en toe graag een flash spelletje spelen, nu kom ik in een on-line Flash spelletje niet erg ver. In dit spelletje draait om het snel en goed reageren.

Is het mogelijk om zo'n Online Flash game te vertragen? Van Google wordt ik niet veel wijzer.

Misschien dat de bron van belang is :
code:
1
2
3
4
5
6
7
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,19,0" width="720" height="460">
      <param name="movie" value="game.swf?rand=148385" />
      <param name="quality" value="high" /><param name="SCALE" value="exactfit" />
    <param name="bgcolor" value="#ffffff" />
    <param name="flashvars" value="user_email=<mijnemailadres>&" />
      <embed flashvars="user_email=<mijnemailadres>&" src="game.swf?rand=148385" width="720" height="460" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" scale="exactfit"></embed>
    </object>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:54 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit wil ik ook weten, want dat zou inderdaad erg handig zijn!

FFWD, heb jij het ondertussen wellicht al gevonden?

Koop al mijn ads!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-08 21:37

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat dacht je ervan om tegelijkertijd gewoon een enorm zwaar proces op je PC te draaien zodat je CPU zwaar belast wordt en daardoor minder tijd aan je Flash kan besteden? Ga eens wat renderen in een trial-versie van een 3dpakket...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Wat ik kan melden is dat er programmas bestaan waarmee je die .swf`s kan ontleden, en vervolgens frame per frame bekijken. Zoiets als SWF decompiler, misschien kunnen jullie er wat mee.

[google=swf decompiler]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:19

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Het is mij opgevallen dat met iedere nieuwe uitgave van Flash de animatie sneller lijkt te lopen. Wat ik zou proberen is om een stand-alone Flash Player te bemachtigen van een ouder Flash-softwarepakket, say versie 4 of 5. Deze worden meegeïnstalleerd zodra je het ontwikkelpakket op je schijf zet.

[aanvulling]
Het betreft hier dus een .exe-bestand waarin je dus .swf-jes laad die je reeds op je schijft hebt staan: het vangt verder geen processen op die in de browser draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door DUX op 20-02-2006 04:36 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende