(XP) Outlook, je naam veranderen.

Pagina: 1
Acties:

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 01:30
Ha, ik heb een klein vraagje. Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, komtie.

Ik heb (vb) een emailadres dat heet. vandenbroek@wanadoo.nl.

Als ik nu aan iemand een bericht verstuur, ziet de ontvanger dat hij een bericht heeft ontvangen van ene Frans Van den Broek.

Nu is mijn vraag: waar kan ik veranderen dat de ontvanger geen Frans van den broek ziet, maar gewoon Vandenbroek.

Dus dat je de naam die de ontvanger ziet verandert in een door mij gewenste tekst. (in dit voorbeeld dus Vandenbroek)

Is dit mogelijk? Of zal ik dan een nieuw account moeten aanmaken bij wanadoo?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Extra -> Accounts -> Wijzigen, daar kun je ergens de afzendernaam invullen.

Je moet dus het account in Outlook wijzigen :) Het heeft geen zin een ander adres aan te vragen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:31 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

Reptile209

- gers -

Je kan de naam van de afzender gewoon aanpassen in Outlook aan wat jij maar wil. Ga naar Extra -> Accounts -> Email -> Bewerken (het kan soms iets anders heten, afhankelijk van je Outlook-versie). Daar kan je de naam en het emailadres aanpassen. Let op: die instellingen staan los van wat je ISP gebruikt, je kan daar dus niet bijvoorbeeld een compleet nieuw adres "aanvragen", dat gaat via Wanadoo.
Testen doe je (uiteraard) door even een mailtje aan jezelf te sturen.

Zo scherp als een voetbal!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 16:03

DarkSide

theres no place like ::1

Tools, e-mail accounts, change account. en dan bij your name de gewenste naam invullen.
Bij mij staat die op DarkSide.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 21:01
Google op 'outlook naam wijzigen' en je vindt o.a. http://www.tipwereld.nl/tips/tip.phtml?id=588

* Spuit 11 *

[ Voor 20% gewijzigd door PaulZ op 22-12-2005 16:31 ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 01:30
Klopt helemaal, bedankt.
Pagina: 1