Ik was wat aan het klooien met mijn ram, heb het er 1 keer uitgehaald en toen weer goed teruggedaan. Toen ik de computer aanzette ging hij heel even aan, en toen weer uit, waarna hij om de zoveel tijd probeerde weer op te starten, zonder success. Ik rook toen ook een kleine brandlucht. Mijn vermoedens gingen al uit naar het ram, maar ook zonder ram blijft hij gek doen. Het gekke is dat als ik mijn HDD led aansluit, dat deze de frequentie van de tikken volgt.
Oftewel, ik heb alles eruitgehaald behalve de cpu, en nog steeds het tikken. Voeding eruitgehaald, computer weer aanzetten met voeding nog wel aangesloten, en ik hoorde duidelijk het tikken van de voeding komen. Ik denk dus dat mijn voeding gewoon verbrand is door kortsluiting ofzo, maar ik weet het niet zeker
Mijn vraag is: is het de voeding die kapot is, of heeft het tikken een andere bron?
edit: weet niet of dit goede forum is?
Oftewel, ik heb alles eruitgehaald behalve de cpu, en nog steeds het tikken. Voeding eruitgehaald, computer weer aanzetten met voeding nog wel aangesloten, en ik hoorde duidelijk het tikken van de voeding komen. Ik denk dus dat mijn voeding gewoon verbrand is door kortsluiting ofzo, maar ik weet het niet zeker
Mijn vraag is: is het de voeding die kapot is, of heeft het tikken een andere bron?
edit: weet niet of dit goede forum is?
[ Voor 3% gewijzigd door truegrit op 22-12-2005 16:21 ]
hallo