Toon posts:

Vergaderverzoek Outlook 2003 Versie 2

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je instellen dat je een email krijgt wanneer iemand een vergaderverzoek naar je stuurt?? In mijn geval gaat dit niet standaard. Het gaat om Outlook 2003.

Heb gezocht maar kan het niet vinden. Als je weet waar het staat zeg het dan gewoon. Kan het namelijk niet vinden terwijl ik toch echt een hele tijd gezocht heb.

Beetje kinderachtig om het topic meteen te sluiten of niet Sanfranjake!!! (zie VERGADERVERZOEK OUTLOOK 2003)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo???

Verwijderd

Als ik een vergaderverzoek krijg, krijg ik hiervan een melding; is dit niet voldoende? Ik weet niet waar dat wordt opgeslagen, heb nog maar 1x zoiets gehad :)

Hallo trouwens

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet dat de meeste dit standaard krijgen, maar bij mij is dit niet het geval. Vraag me af of dit een instelling is.

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Dit vergaderverzoek is toch in de vorm van een email? Of ben ik nu gek 8)7

Diegene die de vergadering uitzet bepaald volgens mij of je bericht krijgt of niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Marck21 op 22-12-2005 16:33 ]

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
Marck21 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:31:
Dit vergaderverzoek is toch in de vorm van een email? Of ben ik nu gek 8)7
het probleem is dat het vergaderverzoek direct in de agenda komt te staan! normaal gesproken krijg je idd een email waarin je kunt aangeven dat je hem accepteerd, weigerd of een andere tijd voor wilt stellen. Nu krijg ik de email niet meer maar staat die direct in de agenda en moet ik hem daar accepteren, weigeren of een andere tijd voorstellen.

Verwijderd

Ik weet niet wat er fout gaat, maar op deze site staat het volgende:
Een vergadering plannen met Outlook
Veel mensen gebruiken Microsoft Outlook. Ook met dit programma kun je makkelijk vergaderingen plannen.

1. Klik op Agenda. Klik op Vergadering plannen in het menu Acties.
2. Klik op Toevoegen en klik vervolgens op Uit adresboek toevoegen. Typ de naam van de persoon die bij de vergadering aanwezig moet zijn in het vak Typ of selecteer een naam. Klik voor elke ingevoerde naam op Vereist of Optioneel. Klik op OK.

a) Maken de deelnemers gebruik van dezelfde server en houden zij hun elektronische agenda bij, dan kun je met AutoSelectie het tijdstip vinden waarop alle genodigden beschikbaar zijn. Klik op een tijdstip waarop alle genodigden beschikbaar zijn. Klik op Vergadering beleggen. Typ een beschrijving in het vak Onderwerp. Klik op Verzenden. Iedereen ontvangt nu per e-mail een uitnodiging voor de vergadering en wordt gevraagd om de afspraak te bevestigen.

b) Werkt iedereen op een andere plek, dan moet je zelf een datum kiezen. Typ een beschrijving in het vak Onderwerp. Klik op Verzenden. Iedereen ontvangt nu per e-mail een uitnodiging voor de vergadering en wordt gevraagd om de afspraak te bevestigen.
3. De agenda of andere stukken voor de vergadering kun je als bijlage in het vergaderverzoek invoegen.
Nadeel van Outlook is dat de andere deelnemers niet kunnen zien wat de stand van zaken is. Zij reageren allemaal individueel naar degene die de vergaderafspraak wil maken.
Misschien is het handiger als je wat meer info geeft, anders gok ik dat ook dit topic snel op slot komt. Wellicht heb je dit ergens ingesteld, sinds wanneer heb je het probleem? Gaat het bij iedereen fout? Etc. etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:36 ]

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Kijk, als je dit nou in de startpost had geschreven was je topic ook niet direct dichtgegooid. Zal eens ff kijken en later mijn post editten als ik een antwoord heb.

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:35:
Ik weet niet wat er fout gaat, maar op deze site staat het volgende:

[...]

Misschien is het handiger als je wat meer info geeft, anders gok ik dat ook dit topic snel op slot komt.
Ik weet dat je de mail automatisch hoort te krijgen. Maar mijn vraag is nu dus ook wat als je deze niet meer krijgt. Dit is namelijk nu het geval

Verwijderd

Zie mijn edit:

Wellicht heb je dit ergens ingesteld, sinds wanneer heb je het probleem? Gaat het bij iedereen fout?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:37:
Zie mijn edit:

Wellicht heb je dit ergens ingesteld, sinds wanneer heb je het probleem? Gaat het bij iedereen fout?
Als ik het ingesteld had zou ik ook weten waar het zat, maar dat weet ik dus niet. Het gaat maar bij één iemand fout en heb het sinds gisteren. Verder geen updates oid gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:39:
[...]

Als ik het ingesteld had zou ik ook weten waar het zat, maar dat weet ik dus niet. Het gaat maar bij één iemand fout en heb het sinds gisteren. Verder geen updates oid gedaan.
Tsja, dan zit er toch iets fout... Op google is hier ook niets over te vinden, ik zou toch als ik jou was alle instellingen bij langs lopen. Heb je zelf al gezocht trouwens??

@Vinnie: boeiende info...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:44:
[...]

Tsja, dan zit er toch iets fout... Op google is hier ook niets over te vinden, ik zou toch als ik jou was alle instellingen bij langs lopen. Heb je zelf al gezocht trouwens??

@Vinnie: boeiende info...
Tuurlijk heb ik zelf al gezocht (zie eerste bericht), maar ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat je hier niet een snel antwoord te horen krijgt. Als iemand het namelijk weet dan gaat die toch eerst lopen zeiken om andere zaken en dan wordt het topic op slot gedaan

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 14:46
Uit de Outlook help:

Automatically process meeting requests
- On the Tools menu, click Options, and then click Calendar Options.
- Under Advanced options, click Resource Scheduling.
- Select the Automatically accept meeting requests and process cancellations check box.
- You can then select the following options:
Automatically decline conflicting meeting requests
Automatically decline recurring meeting requests

Neem aan dat je zelf wel kunt vertalen naar NL

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:46:
[...]

Tuurlijk heb ik zelf al gezocht (zie eerste bericht), maar ik had natuurlijk van te voren kunnen weten dat je hier niet een snel antwoord te horen krijgt. Als iemand het namelijk weet dan gaat die toch eerst lopen zeiken om andere zaken en dan wordt het topic op slot gedaan
offtopic:
Sorry voor de OT. Je vorige topicstart bestond uit 1 regel, vind je het nou echt raar dat dat topic op slot is gegooid? Op deze manier heb ik ook geen zin meer om je te helpen en ik denk ook niet dat er anderen zijn.

En hoe kan dat bartjo dit wel kon vinden? Lijkt me wel een logische plek die hij noemt... Je hebt waarschijnlijk aangevinkt dat vergaderverzoeken automatisch worden geaccepteerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bartjo schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:48:
Uit de Outlook help:

Automatically process meeting requests
- On the Tools menu, click Options, and then click Calendar Options.
- Under Advanced options, click Resource Scheduling.
- Select the Automatically accept meeting requests and process cancellations check box.
- You can then select the following options:
Automatically decline conflicting meeting requests
Automatically decline recurring meeting requests

Neem aan dat je zelf wel kunt vertalen naar NL
Is ook al gebeurd.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hide and Seek, ik stel voor dat je even een nieuw topic start met een overzicht van wat je allemaal al wel hebt geprobeerd / gedaan en wat de situatie is. En dan trouwens ajb. in wat nettere termen dan deze topicstart ;)

Het is erg zonde van iedereen z'n tijd als je pas achteraf roept dat je iets al hebt gedaan: zeg dan gewoon wat de situatie is (gebruik je Exchange? Welke?) en welke opties je al hebt overwogen.

Daarnaast is het ook nogal onbeleefd en ongeduldig om na een kwartier al te vragen waarom niemand reageert. Nu, dat kon onder andere wel komen door en je toon en je gebrek aan informatie ;)

Maar deze gaat dicht wegens bovenstaande.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.