Wat is een goede stille ruime behuizing??

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
Hey mensen ik ben echt totaal niet bekend met behuizingen.. Mja ik ken wel lian enzo maja

Ik zoek een stille ruime behuizing zonder voeding voor mijn systeempje.

Ik wil een niet al te grote kast hebben dus het wordt lijkt me wel een midi tower..
Ik heb op dit moment een Aopen H500 300watt (er zit nu een tagan 480watt in. ik vindt deze behuizing ook echt aan de krappe kant)
Er moet in passen een arock dual-sata mobo met daarop een arctic freezer 64 pr0. En ik wil er het liefste eentje die een beetje stil is, dus met HDD silencers.
Ik zat zelf een beetje te kijken naar Antec kastjes maar ik heb echt geen idee.. hoe wat waar en welke :P

Mijn budget is echt maxx 100€ liever wat minder. (ik heb mijn koeler bij een webwinkel besteld, dus ik kan daar nog wat toevoegen maar hun hebben alleen Thermaltake en Tycoon kasten)

Dus mijn vraag is kan iemand me uit de brand helpen ;) thnx anywayz

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 22-12-2005 16:11 ]

>PC specs<

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Coolermaster Centurion serie? Ruim zat (ik heb er hier eentje met 2 opticals, 6 hdds, dual SoA plank en dat past prima. Niet duur en ook nog eens lekker stijlvol imho.

• KappeNou
Terw_Dan schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:12:
De Coolermaster Centurion serie? Ruim zat (ik heb er hier eentje met 2 opticals, 6 hdds, dual SoA plank en dat past prima. Niet duur en ook nog eens lekker stijlvol imho.
aha ok.. Maar heeft die ook HDD silencers? en is het niet zo'n mega kast?

>PC specs<

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb een Lian Li PC61 (zwart) met daarin 3 HD silencers en meer... hij is momenteel te koop. Dus als je interesse hebt kan je me mailen. (tis hier geen V&A, dat weet ik)

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Terw_Dan schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:12:
Mee eens, wel beetje luidruchtig met alles stock behalve Zalman proc cooler. 2 Optics 4 HDDs erin, fijn kastje.
edit: dat luidruchtige zou ook wel eens aan mn voeding en de casefan kunnen liggen, 2x 120mm fans 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Fl4pp13 op 22-12-2005 16:35 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

KappeNou schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:17:
[...]

aha ok.. Maar heeft die ook HDD silencers? en is het niet zo'n mega kast?
Afbeeldingslocatie: http://www.caseking.de/shop/catalog/images/GECO_028_1g.jpg

Dit is hem (er zijn nog andere centurions, maar dit is degene waar ik ervaring mee heb). Hij heeft geen aparte HDD dingen, gewoon een rek waar die dingen in komen te hangen.
en mega is het ding niet, ik vind hem een mooi formaat hebben, niet te groot, maar toch ruim genoeg.

Verwijderd

Ga eens kijken bij LianLi heb mijn lkast ook daar gehaald super kast super afwerking plaats voor 4 tal harde schijven etc. de prijs is wat meer maar daar heb je wat voor ongeveer €240,00
Is het einde echt kan geen kast tegen op.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30
Tja, hij valt net buiten je budget maar de P180 van Antec vind ik zelf 'n ideale kast, dempt veel geluiden van je hardware redelijk en de harddisk zijn opgehangen in stukjes sileconen waardoor de boel niet zo snel gaat resoneren. Ruimte heeft de kast ook genoeg, max 6 harddisks, 4x 5,25" en 'n ruime opzet.

Als je 'n wat goedkopere kast wil dan is misschien de P160 of de SLK* serie 'n goed alternatief. (De Sonata serie schijnt ook wel goed te zijn al hebben die al 'n PSU en zijn dus waarschijnlijk niet interessant)

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 12:36
Als je echt voor stilte gaat, kun je een Nexus Breeze overwegen, erg stil. Die is volgens mij alleen met voeding te koop (300,400 of 500watt).

Ik weet niet of er HDD-silencers in zitten, maar volgens mij zitten die alleen in heel dure kasten en moet je die bij goedkopere kasten gewoon los bij kopen.

Verwijderd

http://shop.freezinghardw...?Pagina=00003&ItemID=2503

deze zonder de bijgeleverde ventilators

en niet eens zo duur

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ikzelf heb dezelfde kast als Terw_Dan! Fucking mooi, fucking stil en erg ruim van binnen!

Hier een linkje naar de Coolermaster site

Hier 'n linkje om 'n filmpje te bekijken van de kast!

Of zoiets... ben je gelijk de eerste in Nederland volgens mij

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 22-12-2005 16:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• KappeNou
bedankt voor de info :)

Maar zijn die thermaltakes een beetje goed die hier staan?? https://www.univendi.com/shop/index.php?cPath=24_37_133

zker beter een antec of cooler master?

[ Voor 13% gewijzigd door KappeNou op 22-12-2005 17:29 ]

>PC specs<

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Schopje naar OH, waar dit hoort.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• KappeNou
Ik heb hem maar gehaald de Coolermaster Centurion :P lekker goedkoop maar ziet er mooi uit lekker ruim en goede airflow :) een prima oplossing voor mijn budget.

Hier ff snel wat fototjes met me telefoon ;)
(ooit nog ff zwarte dvd brander kopen etc)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/kast1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/kast2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/kast3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 23-12-2005 17:51 ]

>PC specs<

Pagina: 1