Toon posts:

En nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De doelgroep is hier ook nog steeds de gevorderde computergebruiker met bovenmatige interesse. Heeft die persoon een probleem dan kan dit hier inderdaad gerust besproken worden maar daarbij verwachten we wel dat die persoon zelf ook enige moeite doet en dingen zelf uitzoekt.

Zoals je ziet is dat dus iets heel anders als een support forum!
Hoezo met m'n tijd mee?

Wat is het nou voor regel dat je geen antwoord geeft op het moment dat iemand geen verstand
van Javascript heeft zijn script niet zelf heeft geschreven???? Jullie denken niet meer na hier,
jullie reply'en gewoon als een stel robots. Iemand die geen verstand heeft van Javascript kan
dus nooit zijn eigen script schrijven....deze haalt hij dus van Google.nl omdat hij deze niet aan
jullie kan vragen aangezien jullie geen hele scripts voor mensen schrijven. Vervolgens wil diegene
support op 1 regel uit het script en dat krijgt hij niet omdat hij het script niet zelf heeft gemaakt :S

Vind je het heel gek????????? Daarom vraag ik er ook dingen over...omdat ik het zelf niet kan!

LEES!

Sluit hem maar en delete mijn account maar, van zo'n egoistische community als deze.
Wat een bende hier...gewoon aso...ik begin niet voor niks een nieuw topic.
En wat doen jullie????? Replien allemaal en sluiten hem weer zonder dat ik een weerwoord
kan geven. Jullie kunnen gewoon niet in discussie met iemand omdat er geen argumenten
zijn voor jullie policy.

Nogmaals...bij deze het verzoek om mijn account te verwijderen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 16:11 ]

Verwijderd

ik ben het met je eens, totaal waardeloze relpy van die mod aldaar. Hoe het hier tegenwoordig gaat is erg jammer.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dicht.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Dit topic is gesloten.