Toon posts:

Heb geen antwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is dit jullie oplossing weer? Tweakers op z'n best...als iemand wat op of aan te merken heeft
op de manier van werken op Tweakers dan worden er een paar replies gepost, tot de suggesties
op zijn en dan sluiten jullie het topic gewoon.....hoezo 'lame'.
Heb je mijn eerste reactie op jou wel gelezen? Helpdeskvragen (zoals dat voorbeeld van jouw topic) willen we gewoon niet hebben op GoT. Dat is in de eerste plaats fout. Dan moet je niet zeggen dat het support niveau gezakt is: in Webdesign & Graphics en Programming & Webscripting wordt geen support op scripts van derden gegeven. Bewust niet.
Sorry hoor maar wat een slap gel*l. Een paar jaar gelden kon je zo'n soort vraag rustig stellen
en was er gewoon iemand die je een antwoord gaf en je die ene regel even gaf. (kleine moeite ook).
Nu niet meer, jullie zijn geen support forum, hoe heet het dan als je iemand helpt met een script?
Dan noem je toch echt support! Daarbij vroeg ik geen support op een script van iemand anders,
(dat werd gedacht omdat er niet goed gelezen wordt). Ik poste het script van die ander om te laten
zien welk script ik gebruikte. Ik vroeg gewoon de regel om in javascript een image-link te maken.
Maar goed...dat doet niet terzake, jullie kunnen beter stoppen met Tweakers als het zo moet.
Als iemand een vraag heeft en die graag wil posten dan moet diegene eerst 600 pagina's aan regels
en policy door gaan lezen voordat hij uberhaubt iets kan doen op Tweakers....bullsh*t als je het mij vraagt!

Verwijderd

Volgens mij staat er ook duidelijk in de FAQ dat je de desbetreffende mod moet mailen als je het niet eens bent met het sluiten van je topic ;)

En ja misschien kreeg je een paar jaar geleden nog wel antwoord, dan ga je de vraag toch lekker daar stellen!
Ooh nee dat kan niet ! :P

Het komt namelijk omdat tweakers/got een paar duizend leden verder is.. en bij een grote organisatie horen gewoon duidelijke regels.
Waar men vroeger de orde nog kon handhaven met richtlijnen zijn er nu gewoon kijharde regels gekomen.
Dus ga een beetje met je tijd mee ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zit verschil tussen "een vraag" en "ff een vraagje". Uit jouw topic blijkt niet dat je zélf eerst op zoek bent geweest naar een oplossing. Zoals het er nu staat heb je een script gekregen van iemand (staat in je post) en wil je gewoon iets anders, zónder dat je zelf al wat geprobeerd hebt.

We verwachten hier op GoT gewoon initiatief, het is hier geen helpdesk waar je zo ff-tjes je vraag kunt neerpleuren :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoi. :)
Slotjes worden doorgaans niet voor niets gezet. :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 08:33
Sorry, maar GoT is nooit een support forum geweest.

Dit forum is ontstaan doordat een aantal mensen met gevorderde computerkennis en bovenmatige interesse hier met elkaar over verschillende onderwerpen van gedachte wisselden. En ja, daarbij komen ook problemen voorbij, maar dat is niet hetzelfde als een support forum.

De doelgroep is hier ook nog steeds de gevorderde computergebruiker met bovenmatige interesse. Heeft die persoon een probleem dan kan dit hier inderdaad gerust besproken worden maar daarbij verwachten we wel dat die persoon zelf ook enige moeite doet en dingen zelf uitzoekt.

Zoals je ziet is dat dus iets heel anders als een support forum!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:57:
Is dit jullie oplossing weer? Tweakers op z'n best...als iemand wat op of aan te merken heeft
op de manier van werken op Tweakers dan worden er een paar replies gepost, tot de suggesties
op zijn en dan sluiten jullie het topic gewoon.....hoezo 'lame'.
Lame is om jouw probleempje over je gesloten topic te bespreken in een ander topic (Beginnersvriendelijkheid) dat daar helemaal niets mee te maken heeft. Ik heb die reacties over jouw kwestie afgesplitst, om juist te voorkomen dat een topic dat wél constructief over beginnersvriendelijkheid handelt, niet te laten vernielen door een discussie die primair over een eigen gesloten topic gaat, terwijl dat laatste een onderwerp is dat niet in LA dient te worden besproken.
Ik poste het script van die ander om te laten zien welk script ik gebruikte. Ik vroeg gewoon de regel om in javascript een image-link te maken. Maar goed...dat doet niet terzake, jullie kunnen beter stoppen met Tweakers als het zo moet. Als iemand een vraag heeft en die graag wil posten dan moet diegene eerst 600 pagina's aan regels en policy door gaan lezen voordat hij uberhaubt iets kan doen op Tweakers....bullsh*t als je het mij vraagt!
Als jij zoveel jaren op GoT rondloopt dat je verandering meent te kunnen waarnemen in de houding jegens zulke topics, dan zou je inmiddels echt wel moeten weten dat je bij klachten over een gesloten topic de mod moet mailen en dat was al zo voordat je hier kwam.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.