backuppen onder NT4 via parallel...

Pagina: 1
Acties:

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Hej ppls,
Even een vraagje, ik moet voor mijn werk een oplossing zien te verzinnen om de hdd dagelijks te kunnen backuppen...
Het gaat om een NT4 server...
Er kan alleen nog maar iets op het parrallele poort aangesloten worden...
Heb moet minimaal 2Gb kunnen backuppen en het moet verwisselbaar zijn(tape, cardridge)... ik kan alleen niet zo snel een fatsoenlijke vinden die ook door NT4 ondersteunt word... tips???

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo'n externe jazz met zo'n converter naar parallel. Zit er standaard bij geloof ik. Verder heb je de Onstream 30GB (15GB uncompressed) parallel. Deze 2 werken zeker onder NT4.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

2gb backuppen via parallelle poort??? je bent zeker een heel geduldig mens ;) of mag dat ding gewoon de hele nacht lopen???

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik weet niet hoe gevoelig die data is, maar je kunt ook via het netwerk een kopieerslag maken naar een andere server/pc. Dan heb je geen verificatie maar wel een backup. Een andere oplossing is de files te laten backuppen over het netwerk door een andere machine in het netwerk, er zal toch wel een machine staan die nu via DAT of zo backups maakt ? Als daar nog ruimte op de tape is kan ie daarbij. Er zal door jullie ook wel over nagedacht zijn, dus ik zeg maar wat hoor. Anyway via de parrallele poort kost het inderdaad zoals downtime al zegt veel tijd voor die 2 Gig er zijn.

Donec eris felix, multos numerabis amicos