[XP] Kan geen printer toevoegen.

Pagina: 1
Acties:

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Zit met een beetje lastig probleem. Recentelijk heb ik geprobeerd een HP 8250 aan te sluiten op mijn computer middels USB. Dit gaf al problemen, omdat ik op het moment dat ik de printer aansluit deze melding krijg:

Windows kan het installatieprogramma voor Printer niet laden. Neem contact op met de hardwareleverancier voor hulp.

Nu wilde ik het dus op een andere manier proberen, en dus door eerst de drivers installeren middels het knopje 'Printer toevoegen' maar zodra ik op deze druk krijg ik een foutmelding van:

Kan bewerking niet voltooien.

Heb contact gehad met HP en die zeiden mij dat ik de printer spooler moest leeggooien, maar dat had ik al geprobeerd, en ik denk dus dat het probleem dieper ligt dan dat. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen, want via google zoeken naar 'Printer toevoegen fout' levert ook niet veel op.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:12

JohnD

Bernd

heb je geen specifiekere foutmelding in je logboek staan? kan je wel een andere printer installeren?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Plug je de printer in tijdens het draaien van de installatie CD-ROM of alvast van tevoren? Vaak moet je gewoon beginnen met de installatie-cd en pas de printer inpluggen als het programma daarom vraagt.

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• X-G
Nou, op dit moment is er wel een andere printer geïnstalleerd en die werkt ook prima, maar ik ben eigenlijk een beetje huiverig om die te deïnstalleren, want geen printer meer hebben komt mij een beetje lastig uit.

Ik kan niets specifieks vinden binnen het logboek jammer genoeg.

• X-G
Marck21 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:53:
Plug je de printer in tijdens het draaien van de installatie CD-ROM of alvast van tevoren? Vaak moet je gewoon beginnen met de installatie-cd en pas de printer inpluggen als het programma daarom vraagt.
Ja heb eerst de CD erop gegooid, trouwens, de eerste melding kwam nadat ik de printer had ingestoken toen de installatie procedure daarom vroeg. Alles gaat goed TOT het moment dat de installatie wil beginnen met de printer drivers te installeren.