[Excel 2000] Teveel rij- of kolomitems

Pagina: 1
Acties:

• Robvdlooy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09-2025
Als ik met Excel 2000 in een draaitabel een kolom wil toevoegen zie: afbeelding

en ik klik op "ok" krijg ik de volgende melding

de kolom die ik wil toevoegen "666" heeft ongeveerd 1000 rijen.

Ik heb geprobeerd om de kolom te hernoemen van root6 naar 666 maar dat werkte ook niet.

Kan ik hier iets aan doen?

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

moet dat vak per se in die rij (zijkant) komen? misschien kan ie wel in de kolom (boven)... ?
In een gewone sheet namelijk kan je ook niet meer dan 250 dingen naast mekaar hebben (tot Kolom "IV") dus misschien heeft t daar iets mee te maken ?

iets met foto's...

• Robvdlooy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09-2025
Gulf_5 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 15:12:
moet dat vak per se in die rij (zijkant) komen? misschien kan ie wel in de kolom (boven)... ?
In een gewone sheet namelijk kan je ook niet meer dan 250 dingen naast mekaar hebben (tot Kolom "IV") dus misschien heeft t daar iets mee te maken ?
Ja die moet perse aan de zijkant omdat ik een overzicht van alles wil maken en dat gaat naar mijn idee het makkelijkste zo.

Maar zo komen ze toch onder elkaar zo als ik het nu doe?!

[ Voor 37% gewijzigd door Robvdlooy op 27-12-2005 10:51 ]

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

OK, ik heb geen kaas gegeten van Pivottables, maar ik weet wel dat je niet de enige bent en dat er waarschijnlijk nog een boel opzoekmogelijkheden zijn voor je:

http://support.microsoft.com/kb/q211517/

Zoeken in Google Groups naar "teveel rij of kolomitems" of "too many rows or columns".

Ik denk dat je met de hits die je hiermee krijgt wel genoeg info zult vinden om tot een oplossing van je probleem te komen.

Nogmaals, ik weet helemaal niets van pivottables af en hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

-- == Alta Alatis Patent == --