Mijn vader heeft sinds enkele weken het probleem dat wanneer hij een e-mail krijgt waarin een snelkoppeling naar een website staat, hij deze niet kan openen.
De firewall is al op z'n laagst ingesteld (door pap) en ik heb al een hoop instellingen bekeken maar kan niks relevants vinden.
Wat gebeurt er nou precies? Als pap op de link klikt krijg je een geluidje "Túdu". Het vermoeden is dus dat Outlook Express de link blokkeert, ook als het geen foute site betreft. Rechtermuisknop -> snelkoppeling kopieren -> in IE Adresbalk plakken werkt wel gewoon, maar dat vind pap te omslachtig (begrijpelijk)
Heeft iemand hier ervaring met dit probleem. De search leverde niks op
gezocht op:
weigeren url, e-mail url blokkeren, weigeren e-mail url, weigeren mail url, outlook express url
ook bovenstaande 'url' vervangen met 'snelkoppeling'
Versie: Outlook Express 6
IE 6
SP2
De firewall is al op z'n laagst ingesteld (door pap) en ik heb al een hoop instellingen bekeken maar kan niks relevants vinden.
Wat gebeurt er nou precies? Als pap op de link klikt krijg je een geluidje "Túdu". Het vermoeden is dus dat Outlook Express de link blokkeert, ook als het geen foute site betreft. Rechtermuisknop -> snelkoppeling kopieren -> in IE Adresbalk plakken werkt wel gewoon, maar dat vind pap te omslachtig (begrijpelijk)
Heeft iemand hier ervaring met dit probleem. De search leverde niks op
gezocht op:
weigeren url, e-mail url blokkeren, weigeren e-mail url, weigeren mail url, outlook express url
ook bovenstaande 'url' vervangen met 'snelkoppeling'
Versie: Outlook Express 6
IE 6
SP2
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::