Ik heb mijn abonnement bij FiberWorld opgezegd, echter gaat dat niet zonder slag of stoot. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die gelijke ervaringen hebben met FiberWorld.
Vanwege de slechte service / communicatie heb ik besloten weg te gaan bij FiberWorld. De verbinding was stabiel dus daar was ik wel blij mee. De newsserver vond ik minder. De slechte service / communicatie bestaat in mijn geval uit het feit dat ik mij tot driemaal toe heb aangemeld voor ADSL2+, ik echter helemaal niets van FiberWorld heb gehoord. Nog niet eens een ontvangst bevestiging......
Ik heb mijn abonnement inmiddels meer dan een jaar dus dat is geen probleem.
Voor de zekerheid nog maar eens de algemene voorwaarden gelezen, en daar staat met artikel 1.9 een stukje dat 'schriftelijk' gelijkgesteld wordt aan E-mail vooropgesteld dat deze met een zgn niet automatisch verzonden 'reply' is bevestigd.
Dat is handig. Ik heb dus mijn opzegging per E-mail (en voor de zekerheid ook per fax) verzonden en gevraagd om een ontvangstbevestiging.
Die kwam vlot per E-mail
ik heb daarop het volgende antwoord verstuurd:
van de tweede maal weet ik zeker dat hij aangekomen is, maar met de reactie van FiberWorld ben ik minder gelukkig (kom ik toch weer op slechte service / communicatie)
Ik ben benieuwd of ik nog iets hoor van FiberWorld. Voor mij is het abonnement per 31 jan 2006 beeindigt.
Vanwege de slechte service / communicatie heb ik besloten weg te gaan bij FiberWorld. De verbinding was stabiel dus daar was ik wel blij mee. De newsserver vond ik minder. De slechte service / communicatie bestaat in mijn geval uit het feit dat ik mij tot driemaal toe heb aangemeld voor ADSL2+, ik echter helemaal niets van FiberWorld heb gehoord. Nog niet eens een ontvangst bevestiging......
Ik heb mijn abonnement inmiddels meer dan een jaar dus dat is geen probleem.
Voor de zekerheid nog maar eens de algemene voorwaarden gelezen, en daar staat met artikel 1.9 een stukje dat 'schriftelijk' gelijkgesteld wordt aan E-mail vooropgesteld dat deze met een zgn niet automatisch verzonden 'reply' is bevestigd.
Dat is handig. Ik heb dus mijn opzegging per E-mail (en voor de zekerheid ook per fax) verzonden en gevraagd om een ontvangstbevestiging.
Die kwam vlot per E-mail
Dit is in iedergeval een bevestiging dat het ontvangen is.Geachte Meneer/Mevrouw,
opzeggen kan alleen schriftelijk bij ons worden ingediend. u kunt de brief in de onderstaande link uitprinten en dan ingevuld terug sturen naar het adres wat boven aan de brief staat.
http://www.fiberworld.nl/v2/docs/opzegformulier.pdf
Met vriendelijke groet,
Fiberworld Supportdesk
ik heb daarop het volgende antwoord verstuurd:
deze heb ik tweemaal verstuurd omdat ik niet zeker was dat de eerste reply verstuurd is (outlook liep vast).In de algemene voorwaarden van DIS 1.9 staat dat email gelijkgesteld wordt aan schriftelijk indien deze met een zgn niet automatisch verzonden reply wordt bevestigd. U heeft met uw email bevestigd dat u mijn opzegging heeft ontvangen aangezien uw email geen automatisch verzonden reply is.
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn abonnement met ingang van 31 jan 2006 is beëindigt.
Met vriendelijke groet,
van de tweede maal weet ik zeker dat hij aangekomen is, maar met de reactie van FiberWorld ben ik minder gelukkig (kom ik toch weer op slechte service / communicatie)
Wat voor mij handig is dat in de header de naam van de medewerker staat ( ene Brian D)Your message
To: [email]info@dis-telecom.nl[/email]
Cc:
Subject: FW: abonnement
Sent: Wed, 21 Dec 2005 17:51:27 +0100
was deleted without being read on Wed, 21 Dec 2005 17:54:40 +0100
Ik ben benieuwd of ik nog iets hoor van FiberWorld. Voor mij is het abonnement per 31 jan 2006 beeindigt.
Do as I say, don't do as I do.