Toon posts:

hoe werkt google?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe werkt google?
ik wil namelijk dat als je bij google.com zoekt op "daf onderdelen" dat je meteen op pagina 1 de link naar de site van mijn bedrijf krijgt. Op de google site zelf (.com) kan ik niets vinden over hoe de PageRank te beinvloeden is.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Ik denk niet dat Google er op zit te wachten dat jij hun pageranking gaat beïnvloeden. Als ze erachter komen dat je dat doet zullen ze je hoogstwaarschijnlijk helemaal verwijderen.

The devil is in the details.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
er is maar 1 manier om dat voor elkaar te krijgen: adwords program. Kost vrijwel niks en werkt prima. Wil je het op de normale manier, dan kan ik je nu alvast vertellen dat je enorm veel leeswerk moet verrichten en dan zelfs weet je nog niet of het gaat werken :)

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 10:07

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:02:
hoe werkt google?
ik wil namelijk dat als je bij google.com zoekt op "daf onderdelen" dat je meteen op pagina 1 de link naar de site van mijn bedrijf krijgt.
Ik denk dat alle andere verkopers van DAF onderdelen dat ook willen. En helaas kan er maar 1 bovenaan staan.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Ook Google kan je misbruiken om vragen te stellen over, je raad het al, Google.

Ik zou je willen aanraden om daar dan ook eerst eens te kijken. ;) En check zo je mail even.

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 22-12-2005 13:12 ]

Signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het topic is al op slot gedaan door pasta, ik vul het nog even aan O-)
  1. Maak een hele mooie grote site met interessantere zaken over DAF onderdelen dan alle andere sites op het net.
  2. Zorg dat de hele wereld naar jouw site verwijst omdat het een mooie site is
  3. klaar :)
Tip: ga niet al te veel "valsspelen" als je er niet heel veel verstand van hebt, net zo veel kans dat Google het doorheeft en je helemaal achteraan zet ;)

Verder is het op hoge positie komen een kunst op zich, maar heeft het niets met Software Algemeen te maken. Lees inderdaad even wat sites en GoT-topics met tips over de Google ranking (maar dan niet hier in SA maar in Internet & Telefonie en Webdesign & Graphics). Er is al zo enomr veel geschreven dat een topic openen vooralsnog geen zin heeft, tot je alle ins en outs al kent en daar nog onderbouwde vragen over hebt :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.